قیمت و تاریخ عرضه مانیتور گیمینگ اولد ۴۵ اینچی ال جی اولتراگیر اعلام شد - تکفارس 
قیمت و تاریخ عرضه مانیتور گیمینگ اولد ۴۵ اینچی ال جی اولتراگیر اعلام شد - تکفارس 

قیمت و تاریخ عرضه مانیتور گیمینگ اولد ۴۵ اینچی ال جی اولتراگیر اعلام شد

مهدی حلوائی
۷ آذر ۱۴۰۱ - 07:34
مانیتور ال جی اولتراگیر 45GR95QE

ال جی چند روز پیش مانیتور اولد اولتراگیر ۲۷GR95QE-B، که از وضوح ۲K و نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند، را معرفی کرده بود و حالا قیمت و تاریخ عرضه‌ی دیگر مانیتور جدید این شرکت یعنی اولتراگیر ۴۵GR95QE اعلام شده است.

ال جی اولتراگیر ۴۵GR95QE را با قیمت ۱،۶۹۹ دلار به بازار عرضه می‌کند که در مقایسه با مانیتور ۹۹۹ دلاری ۲۷GR95QE-B گران‌تر است. این موضوع به دلیل استفاده‌ی ۴۵GR95QE از نمایشگر اولد منحنی ۴۵ اینچی با وضوح ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (WQHD)، نرخ تازه‌سازی سازی ۲۴۰ هرتز، نرخ پاسخگویی ۰.۳ میلی‌ثانیه و حداکثر انحنای ۸۰۰R است.

مانیتور ال جی اولتراگیر 45GR95QE

صفحه نمایش مانیتور اولتراگیر ۴۵GR95QE از پوشش ضد بازتاب برخوردار بوده و حاشیه‌ی اطراف آن نیز کم است. این مانیتور از فناوری‌های HDR10 و تصویر در تصویر نیز پشتیبانی کرده و فضای رنگ DCI-P3 را ۹۸ درصد پوشش می‌دهد. لیست درگاه‌های این مانیتور نیز شامل دو درگاه HDMI 2.1، یک درگاه DisplayPort 1.4 و یک درگاه USB 3.0 می‌شود.

اولتراگیر ۴۵GR95QE با فناوری‌های فری‌سینک (FreeSync) ای ام دی و جی‌سینک (G-Sync) انویدیا سازگاری داشته که میزان پارگی تصویر را کاهش می‌دهند. پیش‌فروش این مانیتور از تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) آغاز می‌شود اما قرار است که ال جی آن را در تاریخ ۲۸ دسامبر (۷ دی‌) به بازار عرضه کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید