سامسونگ برای سری گلکسی S23 از ماژول دوربین جدیدی استفاده خواهد کرد - تکفارس 
سامسونگ برای سری گلکسی S23 از ماژول دوربین جدیدی استفاده خواهد کرد - تکفارس 

سامسونگ برای سری گلکسی S23 از ماژول دوربین جدیدی استفاده خواهد کرد

افشین نوری
۶ آذر ۱۴۰۱ - 22:39
سامسونگ برای سری گلکسی S23 از ماژول دوربین جدیدی استفاده خواهد کرد - تکفارس 

ظاهرا سامسونگ برای سال آینده برنامه‌های دیگری در سر دارد و می‌خواهد ماژول‌های دوربین‌ گوشی‌های گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ را از شرکت‌های دیگری تامین کند.

وب‌سایت The Elec گزارش داده است که تامین‌کنندگان سال آینده متفاوت از تامین‌کنندگان امسال ماژول دوربین گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ خواهند بود.

امسال شرکت Electro-Mechanics که متعلق به خود سامسونگ است و یک شرکت دیگر به نام Partron تامین‌کنمدگان اصلی دو گوشی تاشو سامسونگ بودند. اما ظاهرا سال آینده سه شرکت Electro-Mechanics, Mcnex و Cammsys ماژول‌های دوربین گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ را تامین خواهند کرد. بنابراین Partron از لیست شرکای سامسونگ حذف خواهد شد.

هنوز دلیل حذف Partron مشخص نیست ولی گزارش امروز گفته است این شرکت جزو تامین‌کنندکان ماژول دوربین سری گلکسی S23 نیز نخواهد بود. ظاهرا شرکت Sunny Optical  مسئول تامین ماژول‌های دوربین پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی سری گلکسی S23 خواهد بود و برای سایر دوربین‌های این سری از ماژول‌های شرکت‌های Samsung Electro-Mechanics, Powerlogics, Mcnex و Namuga استفاده خواهد شد. 

البته نباید فراموش کنیم که Partron همچنان تامین‌کننده اصلی ماژول‌های دوربین سری گلکسی A و M سامسونگ است ‌و این گوشی‌ها فروش بسیار خوبی در بازار دارند و این درحالیست که گوشی‌های تاشو سامسونگ فقط ۵ درصد کل فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت را تشکیل می‌دهند‌.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ برای سال آینده چه برنامه‌هایی در سر دارد.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید