طراحی جلوی شیائومی ۱۳ فاش شد - تکفارس 
طراحی جلوی شیائومی ۱۳ فاش شد - تکفارس 

طراحی جلوی شیائومی ۱۳ فاش شد

افشین نوری
۶ آذر ۱۴۰۱ - 21:50
طراحی جلوی شیائومی ۱۳ فاش شد - تکفارس 

شیائومی ظاهرا قرار است اول دسامبر سری شیائومی ۱۳ را معرفی کند و حالا اولین تصاویر مدل استاندارد آن فاش شده است که طراحی جلوی آن را به ما نشان می‌دهد. 

این تصاویر را اکانت رسمی شرکت چینی  AIUV Planet منتشر کرده است که این شرکت در کار تولید کیس گوشی‌های هوشمند است. این تصویر تقریبا طراحی شیائومی ۱۳ را به ما نشان می‌دهد‌.

طراحی جلوی شیائومی ۱۳ فاش شد - تکفارس 

شیائومی ۱۳ طبق این تصویر احتمالا از یک نمایشگر فلت AMOLED هول پانچ مرکزی بهره خواه برد و فقط یک دوربین سلفی در بالای خود خواهد داشت‌ ضمنا به نظر می‌رسد بدنه این گوشی از جنس آلومینیوم خواهد بود‌ 

اگر این تصاویر صحت داشته باسند در این صورت شیائومی ۱۳ از نظر طراحی تفاوت قابل‌ملاحظه‌ای با مدل قبلی خود خواهد داشت. سال گذشته شیائومی ۱۲ با یک نمایشگر انحنادار ۱۲۰ هرتزی معرفی شد که در بین دست‌ها به‌خوبی جا می‌شد. 

طراحی جلوی شیائومی ۱۳ فاش شد - تکفارس 

ما همچنین در این تصویر می‌بینیم ‌که اسپیکر شیائومی ۱۳ در لبه بالایی قرار دارد و دکمه‌های پاور و  تنظیم صدا در سمت راست جای گرفته‌اند. حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز تقریبا نازک هستند و متاسفانه حاشیه پایینی در تصویر دیده نمی‌شود. 

همانطور که گفته شد این تصاویر مربوط به مدل استاندارد شیائومی ۱۳ است و دو مدل دیگر نیز در کنا این مدل معرفی خواهند شد که عبارتند خواهند بود از شیائومی ۱۳ پرو و شیائومی ۱۳ اولترا. این دو مدل احتمالا مشخصات بهتری خواهند داشت و لبه‌های کناری آن‌ها به احتمال زیاد انحنادار خواهند بود. 

گفته می‌شود سری شیائومی ۱۳ اولین گوشی‌های شیائومی خواهند بودکه مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهند بود. حالا باید ببینیم این شایعات تا چه حد درست خواهند بود. نظر شما درباره شیائومی ۱۳ چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید