شیائومی ۱۳ پرو در گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس 
شیائومی ۱۳ پرو در گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس 

شیائومی ۱۳ پرو در گیک بنچ مشاهده شد

مهدی حلوائی
۵ آذر ۱۴۰۱ - 17:10
شیائومی 13

در حالی که شیائومی برای عرضه‌ی گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ آماده می‌شود اما تا به حال بسیاری از مشخصات این گوشی‌ها فاش شده است. روز گذشته نسخه‌ی پایه‌ی شیائومی ۱۳ در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده بود و حالا امروز نتیجه‌ی عملکرد شیائومی ۱۳ پرو نیز در این بنچمارک مشخص شده است.

مطالب مرتبط:

شیائومی ۱۳ پرو با شماره مدل ۲۲۱۰۱۳۲C و تراشه‌ای هشت هسته‌ای با سه هسته‌ی کم‌مصرف ۲.۰۲ گیگاهرتزی و یک تراشه‌ی پرایم ۳.۱۹ گیگاهرتزی امروز در گیک بنچ مشاهده شد. با توجه به این مشخصات، می‌توان با اطمینان گفت که شیائومی در پرچمدار جدید خود از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده کرده است.

بنچمارک شیائومی 13 پرو

اطلاعات فاش‌شده در گیک بنچ همچنین استفاده‌ی شیائومی ۱۳ پرو از اندروید ۱۳ و ۱۲ گیگابایت رم را تایید می‌کنند. تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ این گوشی نیز در این بنچمارک موفق به ثبت نمره‌ی تک‌هسته‌ای ۱۵۰۴ و چندهسته‌ای ۵۳۴۲ شد که عملکرد مشابه آن با نسخه‌ی پایه‌ی شیائومی ۱۳ را نشان می‌دهد. این گوشی روز گذشته در همین بنچمارک موفق به دریافت نمره تک‌هسته‌ای ۱۵۰۷ و چندهسته‌ای ۵۳۴۳ شده بود.

بر اساس گزارش‌های قبلی، شیائومی ۱۳ پرو از نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح ۲K، ترکیب ۸ و ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲/۲۵۶/۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۴،۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ واتی بهره می‌برد. ترکیب دوربین‌های این گوشی نیز شامل دوربین‌های اصلی، فوق عریض و تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی و سلفی ۳۲ مگاپیکسلی می‌شود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید