ایلان ماسک به احتمال ساخت گوشی هوشمند توسط تسلا اشاره کرد - تکفارس 
ایلان ماسک به احتمال ساخت گوشی هوشمند توسط تسلا اشاره کرد - تکفارس 

ایلان ماسک به احتمال ساخت گوشی هوشمند توسط تسلا اشاره کرد

مهدی حلوائی
۵ آذر ۱۴۰۱ - 11:54
ایلان ماسک

ایلان ماسک از زمان تصاحب توییتر، تغییرات گسترده‌ای را در این شرکت به وجود آورده و همین موضوع جنجال‌های بسیاری را نیز به همراه داشته است. مدیر عامل توییتر حالا اعلام کرده که در صورت نیاز، با ساخت یک گوشی هوشمند با اپل و گوگل رقابت خواهد کرد.

الیزابت ویلر (Elizabeth Wheeler)، مفسر سیاسی محافظه‌کار، امروز در توییتی اعلام کرد در صورتی که اپل و گوگل اپلیکیشن توییتر را از فروشگاه‌های خود حذف کنند، ایلان ماسک باید یک گوشی هوشمند را تولید و به بازار عرضه کند. ویلر معتقد است که انجام این کار برای ماسک کار سختی نبوده و در واقع نیمی از شهروندان آمریکا از این حرکت استقبال خواهند کرد. ایلان ماسک نیز در پاسخ به این توییت اعلام کرد که امیدوار است چنین اتفاقی نیفتد اما در صورت نیاز، یک گوشی هوشمند را خواهد ساخت.

تسلا

این موضوع یادآور میلیاردر دیگری است که قصد داشت با ساخت گوشی هوشمند با شرکت‌های اپل و گوگل رقابت کند. جف بزوس، مدیر عامل سابق آمازون، در سال ۲۰۱۴ گوشی فایر فون (Fire Phone) را به بازار عرضه کرد اما این گوشی با شکست بزرگی مواجه شد چرا که فروش کلی آن چیزی حدود ۲۶ هزار دستگاه بود.

در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از احتمال حذف توییتر از اپ استور و پلی استور مشاهده نشده اما در صورتی که چنین اتفاقی بیفتد، ماسک می‌تواند این اپلیکیشن را در فروشگاه‌های شخص ثالثی مانند آمازون در دسترس کاربران قرار دهد. همچنین در حال حاضر بعید است که ایلان ماسک برنامه‌ای برای ساخت گوشی هوشمند داشته باشد چرا که او در سال جاری ۵۴ درصد از سهام خود در تسلا را به فروش رسانده و احتمالاً برای انجام این کار ریسک نخواهد کرد.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید