ایلان ماسک ظاهراً یک نفر را برای پخش اخبار جعلی درباره توییتر استخدام کرده است - تکفارس 
ایلان ماسک ظاهراً یک نفر را برای پخش اخبار جعلی درباره توییتر استخدام کرده است - تکفارس 

ایلان ماسک ظاهراً یک نفر را برای پخش اخبار جعلی درباره توییتر استخدام کرده است

افشین نوری
۴ آذر ۱۴۰۱ - 21:47
ایلان ماسک

بعد از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، تغییر و تحولات زیادی در این شرکت به وجود آمد و ما در روز اول سر کارآمدن ماسک شاهد اخراج چندین مدیر ارشد توییتر توسط او بودیم. 

ماسک در هفته اول حضورش در توییتر حدود نیمی از کارکنان این شرکت را که چیزی حدود ۳۵۰۰ نفر می‌شدند اخراج کرد و حتی خیلی از کارکنان استعفا دادند. 

ماسک حتی یکی از مهندسان توییتر را که با او در ملا عام بحث کرده بود اخراج کرد و حالا شایعات و اخبار زیادی درباره توییتر در حال پخش شدن است که به نظر می‌رسد این کار از طرف یک فرد نام دانیل فرانسیز ( Daniel Francis ) انجام می‌شود. فرانسیز هم‌اکنون یکی از کارمندان توییتر است و ظاهرا ماسک او را برای انتشار اخبار جعلی درباره توییتر استخدام کرده است. 

انتشار اخبار جعلی درباره توییتر باعث می‌شود تا کاربران به واقعیت اتفاقاتی که در این شرکت و تحت مدیریت ماسک  رخ می‌دهد دسترسی نداشته باشد و همه چیز در ابهام باقی بماند. ما هنوز هم از اخبار واقعی داخل این شرکت خبر نداریم و نمی‌دانیم که رفتار ماسک با کارکنانش چگونه است. 

در هر حال، ماسک برای توییتر برنامه‌های زیادی در سر دارد و فعلا نمی‌خواهد که کسی از آن باخبر بشود. به نظر می‌رسد که هدف او از خرید توییتر صرفا کسب درآمد است و هر اقدامی که در این شرکت انجام می‌دهد در جهت رسیدن به این هدف است. بنابراین باید انتطار شنیدن هر خبری را از داخل توییتر داشته باشیم که احتمالا خیلی از آن‌ها واقعیت نخواهند داشت.

منبع: Gizchins

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.