فاش شد: سامسونگ حدود ۷۰ درصد نمایشگرهای سری آیفون ۱۴ را خواهد ساخت - تکفارس 
فاش شد: سامسونگ حدود ۷۰ درصد نمایشگرهای سری آیفون ۱۴ را خواهد ساخت - تکفارس 

فاش شد: سامسونگ حدود ۷۰ درصد نمایشگرهای سری آیفون ۱۴ را خواهد ساخت

افشین نوری
۴ آذر ۱۴۰۱ - 15:07
آیفون 14

اپل اخیرا سری آیفون ۱۴ را با قابلیت‌های زیادی معرفی کرد و حالا یک گزارش جدید گفته است که ۷۰ درصد نمایشگرهای OLED سفارش شده برای این گوشی‌ها توسط سامسونگ تولید شده‌اند. سری آیفون ۱۴ دارای چهار مدل آیفون ۱۴ استاندارد، ۱۴ پلاس، ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس است و گزارش امروز نشان می‌دهد که اپل روی نمایشگرهای سامسونگ حساب ویژه‌ای باز کرده است. 

وب‌سایت کره‌ای TheElec فاش کرده است که اپل ظاهرا قصد دارد ۱۲۰ میلیون دستگاه گوشی‌ سری آیفون ۱۴ عرضه کند و حداقل ۸۰ میلیون دستگاه‌ از آن‌ها مجهز به نمایشگرهای سامسونگ خواهند بود‌. همچنین ۲۰ میلیون دستگاه از نمایشگرها توسط ال جی و ۶ میلیون دستگاه توسط BOE تامین خواهد شد. 

نکته جالب اینکه سامسونگ و ال جی برای هر چهار مدل سری آیفون ۱۴ نمایشگر خواهند ساخت اما شرکت BOE فقط نمایشگرهای ۶.۱ اینچی آیفون ۱۴ استاندارد را خواهد ساخت‌. 

انتطار می‌رود از ۸۰ میلیون نمایشگری که توسط سامسونگ ساخته خواهند شد ۶۰ میلیون پنل برای مدل‌های پرو آیفون ۱۴ تولید شوند و بقیه برای مدل‌های غیرپرو ساخته خواهند شد. البته ال جی با مشکلاتی در خطوط تولید خود مواجه شده است و همین موضوع ممکن است باعث افزایش سهم سامسونگ شود. 

در هر حال، به جز مدل استاندارد آیفون ۱۴ بقبه مدل‌های سری آیفون ۱۴ توسط شرکت‌های کره‌ای ساخته خواهند شد.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.