فاش شد: شیائومی ۱۳ احتمالاً ۲۰ درصد گران تر از شیائومی ۱۲ خواهد بود - تکفارس 
فاش شد: شیائومی ۱۳ احتمالاً ۲۰ درصد گران تر از شیائومی ۱۲ خواهد بود - تکفارس 

فاش شد: شیائومی ۱۳ احتمالاً ۲۰ درصد گران تر از شیائومی ۱۲ خواهد بود

افشین نوری
۴ آذر ۱۴۰۱ - 11:19
شیائومی 13

شیائومی قرار است در ماه آینده سری شیائومی ۱۳ را معرفی کند و حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که قیمت این مدل‌ها بسیار بالاتر از سری شیائومی ۱۲ خواهد بود.

سال گذشته مدل استاندارد شیائومی ۱۲ با قیمت ۵۱۷ دلار عرضه شد و حالا یک گزارش جدید ادعا کرده است که قیمت شیائومی ۱۳ حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد بیشتر از سال قبل خواهد بود و این به معنای آن است که شیائومی ۱۳ احتمالاً قیمت به ۶۲۹ دلار فروخته خواهد شد.

هنوز صحت این ادعا مشخص نیست، اما اگر این موضوع واقعیت داشته باشد در این صورت مشتریان شیائومی احتمالاً مجبور خواهد شد که به سراغ گوشی‌ها شرکت‌های دیگری بروند، چراکه افزایش ۲۰ درصدی است در عرض یک سال افزایش قابل‌توجهی است و باید ببینیم که توجیه شیائومی برای این کار چه خواهد بود.

البته گفته می‌شود شیائومی در ازای این افزایش قیمت، مشخصات و قابلیت‌های قابل توجهی را در سری شیائومی ۱۳ ارائه خواهد کرد و امسال احتمالا همزمان با معرفی این سری شاهد ارائه نسخه پایدار رابط کاربری MIUI 14 نیز خواهیم بود و از طرف دیگر شیائومی ممکن است از جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ که به تازگی معرفی شده در داخل شیائومی ۱۳ استفاده کند. و البته نباید لنزهای لایکا را فراموش کنیم که قرار است روی این گوشی استفاده شوند.

با این حال، شیائومی احتمالا می‌داند که اپل امسال سری آیفون ۱۴ را بدون هیچ افزایش قیمتی نسبت به سری آیفون ۱۳ معرفی کرد در حالیکه ما شاهد ارتقاهای بسیار خوبی در سری جدید بودیم.

حالا باید ببینیم که شیائومی چه فکرهلیی در سر دارد. نظر شما درباره این موضوع چیست؟

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.