منتظر یک قلم اپل پنسل بسیار ارزان برای گوشی های آیفون باشید - تکفارس 
منتظر یک قلم اپل پنسل بسیار ارزان برای گوشی های آیفون باشید - تکفارس 

منتظر یک قلم اپل پنسل بسیار ارزان برای گوشی های آیفون باشید

افشین نوری
۳ آذر ۱۴۰۱ - 18:52
منتظر یک قلم اپل پنسل بسیار ارزان برای گوشی های آیفون باشید - تکفارس 

در حالیکه اکثر محصولات اپل قیمت بالایی دارند اما این شرکت دستگاه‌های ارزان‌قیمتی مثل نسل ۱۰ آیپد را نیز در سبد محصولات خود دارد و حالا به تظر می‌رسد که اپل قصد دارد یک قلم اپل پنسل ارزان‌ نیز معرفی کند. 

یک گزارش جدید گفته است که اپل یک نسخه ارزان قیمت اپل پنسل به قیمت ۵۰ دلار معرفی خواهد کرد و هم‌اکنون تولید انبوه آن را آغاز کرده است. این قلم ظاهرا با آیفون سازگار خواهد بود و در نسل ۱۰ آیپد برای شارژ آن نیازی به خرید دانگل ۹ دلاری نخواهد بود. 

این قلم ظاهرا با اسم رمز Marker در حال توسعه است و احتمالا در ماه سپتامبر سال آینده معرفی خواهد شد‌. این قلم با قیمت ۵۰ دلا بسیار ارزان‌تر از اپل پنسل نسل ۱ و ۲ به‌ترتیب با قیمت‌های ۹۹ و ۱۲۹ دلار خواهد بود. البته ارزان بودن این قلم به معنای فقدان برخی قابلیت‌ها روی آن خواهد بود. برای مثال، این قلم از فناوری حسگر فشار استفاده نخواهد کرد و به جای آن از یک چیپ استفاده خواهد شد. 

البته همانطور که گفته شد اپل پنسل ارزان‌قیمت با گوشی‌های اپل سازگار خواهد بود و برخلاف مدل‌های فعلی اپل پنسل از این ویژگی بهره خواهد برد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل چه فکرهای در سر دارد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید