با ویژگی گوشی GLX spider1  آشنا شوید: - تکفارس 
با ویژگی گوشی GLX spider1  آشنا شوید: - تکفارس 

با ویژگی گوشی GLX spider1 آشنا شوید:

عرفان رحیمی
۳ مهر ۱۳۹۳ - 09:09
با ویژگی گوشی GLX spider1  آشنا شوید: - تکفارس 

 

 

این روزها یکی از مواردی که همه مردم به خصوص افرادی که سررشته آنچنانی از دنیای تکنولوژی و .. ندارند با آن روبرو می شوند خرید یک گوشی هوشمندی است که خوب البته باید تمام معیارها و کارهایی که یک کاربر به آن نیاز دارد را دارا باشد.

اما از بین این همه گوشی که در بازار وجود دارد کدام را انتخاب کنیم و البته که باید به کارآیی و میزان هزینه ای که میخواهیم در این باره داشته باشیم توجه کنیم.

اما در پست قصد معرفی یکی از بهترین سری گوشی های شرکت GLX رو داریم .

یکی از قابلیت های این گوشی طراحی بسیار زیبا و نازکی اون است که در درجه اول برای مشتریان مهم است.این گوشی ۹ میلیمتر قطر دارد و با وزن فقط ۱۶۰ گرم توانسته نظر کاربران را به خوبی به خود جلب کند.

سیستم عاملی که روی این گوشی نصب است اندروید نسخه ۴.۴.۲  می باشد.رابط کاربری این گوشی از جمله دیگر مزیت های آن است که به عنوان مثال در صفحه اصلی زمانی که به راست حرکت کنیم می توانید بدون اینکه وارد نرم افزار مربوط به دوربین و یا آهنگ شوید از این دو ویژگی به سرعت استفاده کنید.

 

Mobile-GLX-Spider-1f0137f

یکی دیگر از مواردی که ما به هنگام خرید یک گوشی هوشمند به آن توه ویژه داریم موارد سخت افزاری اون هست و اینکه میزان حافظه داخلی و خارجی اون چه میزان است و میزان اینچ صفحه چه قدر است و…

پردازنده اصلی این دستگاه یک پردازنده ۱.۳ گیگاهرتزی است که با استفاده از ۲ گیگابایت رم جدیدترین بازی ها را می تواند اجرا کند.حافظه داخلی اون ۱۶ گیگ است و اگر شما نیاز بیشتری به حافظه دارید می توانید تا۳۲ گیگ حافظه میکرو sd به آن اضافه کرد و نیاز خود را برطرف کنید.

دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است و صفحه نمایش اون هم ۵ اینچ می باشد.

همچنین داری یک دوربین جلو می باشد و قابلیت فیلم برداری به صورت  FULL HD   را دارا می باشد.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که به این گوشی هوشمند اضافه شده است قبلیتی است که بدون تماس با صفحه گوشی می توانید به مشاهد تصاویر بپردازید به گونه ای که دست خود را در فاصله ای دور تر از موبایل گرفته و حرکت دهید این کار باعث می شود تا به راحتی بتوانید عکس ها و تصاویر خود را مرور کنید.

از مهمترین ویژگی های دیگر گوشی GLX SPIDER1 این است که از کابل OTG  هم پشتیبانی می کند و شما بوسیله اون می توانید حتی فلش خود را به کابل متصل کرده و به راحتی اطلاعات خود را بدون واسط قرار دادن یک لپ تاپ و یا کامپیوتر شخصی به گوشی خود منتقل کنید.

قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی ۳g یکی از دغدغه های اصلی مردم است تا بتوانند علاوه بر صوت تصاویر یکدیگر هم مشاهده کنند که این گوشی به خوبی از سیم کارت های ۳g  هم پشتیبانی می کند.

این دستگاه به همراه یک کاور ژله ای و یک سال گارانتی ارائه میشود و شما با مراجعه به سایت این شرکت یعنی glx.ir می تونید این گوشی را سفارش داده و درب منزل خود تهیه فرمایید.

 

 

92235960170961846677

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.