نسخه ویژه گلکسی A23 5G در کشور ژاپن عرضه شد - تکفارس 
نسخه ویژه گلکسی A23 5G در کشور ژاپن عرضه شد - تکفارس 

نسخه ویژه گلکسی A23 5G در کشور ژاپن عرضه شد

مهدی حلوائی
۱ آذر ۱۴۰۱ - 12:24
گلکسی A23 5G

سامسونگ امروز نسخه‌ی ویژه‌ای از گوشی گلکسی A23 5G را در کشور ژاپن عرضه کرد که از ویژگی‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برد. این اولین باری نیست که شرکت‌ها نسخه‌ی ویژه‌ی گوشی‌های خود را در کشور ژاپن عرضه می‌کنند چرا که قبلاً نیز شاهد انجام این کار توسط برندهایی مانند اوپو و شیائومی بوده‌ایم.

نسخه‌ی جدید گلکسی A23 5G دارای شماره مدل SCG18 بوده و از ویژگی‌هایی مانند استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و همچنین NFC بهره می‌برد. این گوشی همچنین به تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰، ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۶۴/۴ گیگابایتی و نمایشگر ۵.۸ اینچی ال سی دی TFT با وضوح ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل (+HD) مجهز شده است.

گلکسی A23 5G

گلکسی A23 5G از رابط کاربری One UI 4.0 (مبتنی بر اندروید ۱۲)، شیار کارت میکرو اس‌دی و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز بهره برده و ترکیب دوربین‌های آن شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به حسگر اثر انگشت کناری، اسپیکر استریو، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از سیم کارت الکترونیکی، اتصالات بلوتوث ۵.۲ و وای فای و یک درگاه USB-C اشاره کرد.

گلکسی A23 5G همچنین دارای ابعاد ۱۵۰ در ۷۱ در ۹ میلی‌متر بوده و وزن آن ۱۶۸ گرم است. سامسونگ این گوشی را با قیمت ۳۲،۸۰۰ ین (حدود ۲۳۰ دلار) و در رنگ‌های قرمز، مشکی و سفید به بازار ژاپن عرضه کرده است.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید