فاش شد: آیفون SE4 قاتل گوشی های پرچمدار  خواهد بود - تکفارس 
فاش شد: آیفون SE4 قاتل گوشی های پرچمدار  خواهد بود - تکفارس 

فاش شد: آیفون SE4 قاتل گوشی های پرچمدار خواهد بود

افشین نوری
۱ آذر ۱۴۰۱ - 12:04
آیفون SE 4

اپل قصد دارد گوشی آیفون SE4 را ظرف چند ماه آینده معرفی کند و به نظر می‌رسد این گوشی در بهار ۲۰۲۳ به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. 

اپل تاکنون سه مدل آیفون SE معرفی کرده است که تقریبا فروش خوبی داشته‌اند، اما هیچکدام از آن‌ها قاتل گوشی‌های پرچمدار نبوده‌اند و ظاهرا اپل قصد دارد این شرایط را تغییر دهد و یک مدل SE قاتل گوشی‌های پرچمدار ارائه کند. 

طبق برخی گزارش‌ها، این گوشی از نظر طراحی شبه به آیفون XR خواهد بود و به جای فناوری تاچ آیدی از تکنولوژی فیس آیدی استفاده خواهد کرد. 

آیفون SE4 احتمالا از یک نمایشگر ۶.۱ اینچی LCD با وضوح ۷۲۰p بهره خواهد برد که البیته این مشهصات برای یک گوشی سال ۲۰۲۳ کمی ناامیدکننده هستند‌. این در حالیست که اکثر گوشی‌های اندرویدی مجهز به نمایشگرهای Full HD 1080p با نرخ نوسازی بالا هستند. این گوشی همچنین از استاندارد ضدآب IP67 پشتیبانی خواهد کرد و از یک باتری ۳۰۰۰ میای‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۰ وات بهره خواهد برد.

انتطار می‌رود اپل از تراشه A16 در داخل این گوشی استفاده کند و این به معنای آنکه آیفون SE4 به اندازه آیفون ۱۴ پرو قدرتمند خواهد بود. در بخش دوربین نیز ما احتمالا شاهد استفاده از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۷ مگاپیکسلی در جلوی آن خواهیم بود. 

در رابطه با زمان معرفی آیفون SE4 نیز شایعاتی درباره احتمال معرفی آن در سال ۲۰۲۴ وجود دارد ولی احتمال اینکه اپل آن را در بهار ۲۰۲۳ معرفی کند زیاد است. درهر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این گوشی در نهایت با چه مشخصاتی معرفی خواهد شد.

منبع:Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید