مشخصات کلیدی شیائومی ۱۳ فاش شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی شیائومی ۱۳ فاش شد - تکفارس 

مشخصات کلیدی شیائومی ۱۳ فاش شد

مهدی حلوائی
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - 20:11
شیائومی 13

قرار است که گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ در ماه آینده‌ی میلادی در کشور چین معرفی شوند. اخیراً گزارشی منتشر شد که به عرضه‌ی این گوشی‌ها با نام شیائومی ۱۴ اشاره کرده بود اما شیائومی این موضوع را رد کرد. حالا Digital Chat Station، افشاگر مشهور، مشخصات کلیدی نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی‌ها را فاش کرده است.

بر اساس گزارش این افشاگر، شیائومی ۱۳ از نمایشگر امولد ۶.۲ اینچی با وضوح ۲K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره برده و به تراشه‌ی ۴ نانومتری و جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز شده است. این گوشی همچنین از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سری IMX8 سونی استفاده کرده و از فست شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی 13

در حال حاضر هنوز جزئیات بیشتری از مشخصات سخت‌افزاری شیائومی ۱۳ فاش نشده اما رندرهای منتشرشده‌ی قبلی، طراحی کوچک آن را نشان داده‌اند. این گوشی همچنین از حفره‌ی پانچ هول برای دوربین سلفی بهره برده و حاشیه‌ی نمایشگر آن کمتر از پرچمداران قبلی شیائومی است. محفظه‌ی دوربین‌های این گوشی نیز به شکل مربع طراحی شده و سه دوربین و یک فلش ال ای دی را درون خود جای داده است.

شیائومی ۱۳ اخیراً موفق به دریافت تاییدیه‌ی BIS نیز شده است و همین موضوع به عرضه‌ی آن در اوایل سال ۲۰۲۳ اشاره می‌‌کند. انتظار می‌رود که شیائومی در طی هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از این گوشی را به اشتراک بگذارد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید