قاب کناری آیفون ۱۵ منحنی و از جنس تیتانیوم خواهد بود - تکفارس 
قاب کناری آیفون ۱۵ منحنی و از جنس تیتانیوم خواهد بود - تکفارس 

قاب کناری آیفون ۱۵ منحنی و از جنس تیتانیوم خواهد بود

مهدی حلوائی
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - 14:01
آیفون 15

بر اساس گزارش ShrimpApplePro، افشاگر مشهور، اپل در گوشی‌های سری آیفون ۱۵ از قاب کناری منحنی استفاده خواهد کرد. این در حالی است که سری آیفون ۱۲ تا ۱۴ از قاب کناری تخت بهره برده‌ بودند.

اپل در نسخه‌ی جدید مک بوک پرو نیز از طراحی مشابهی استفاده کرده و حتی گوشی آیفون ۵c نیز دارای نمایشگر تخت و قاب کناری منحنی است. از این رو گفته می‌شود که اپل قصد دارد تا این طراحی را در سایر محصولات خود نیز مورد استفاده قرار دهد. این رویکرد باعث خواهد شد تا محصولات غول فناوری آمریکایی علاوه بر داشتن ظاهری جذاب، از نظر ارگونومی نیز بهتر باشند.

ShrimpApplePro معتقد است که قاب کناری آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ اولترا از جنس تیتانیوم ساخته خواهد شد اما قاب کناری نسخه‌های پایه و پلاس پرچمداران بعدی اپل از جنس فولاد ضد زنگ خواهد بود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که پنل پشتی این گوشی‌ها از جنس شیشه باشد چرا که پک باتری مگ سیف تنها با شیشه هماهنگ بوده و به احتمال زیاد، این گوشی‌ها از مگ سیف پشتیبانی خواهند کرد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، تمامی گوشی‌های سری آیفون ۱۵ از حفره‌ی داینامیک آیلند (Dynamic Island) پشتیبانی خواهند کرد و برای اولین بار به درگاه USB-C مجهز خواهند شد. همچنین گفته می‌شود که نسخه‌های پرو و اولترای این گوشی‌ها از کلید پاور و تنظیم صدای لمسی بهره خواهند برد. توجه داشته باشید که این اطلاعات در حد گمانه‌زنی بوده و در حال حاضر اپل هیچ یک از آن‌ها را تایید نکرده است.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.