سیستم محافظت از حق کپی رایت محتوا در توییتر از کار افتاد - تکفارس 
سیستم محافظت از حق کپی رایت محتوا در توییتر از کار افتاد - تکفارس 

سیستم محافظت از حق کپی رایت محتوا در توییتر از کار افتاد

افشین نوری
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - 11:32
توییتر

در حالیکه انتظار می رفت بعد از روی کار آمدن ایلان ماسک در شرکت توییتر وضعیت این شرکت بهبود یابد اما ما شاهد آشفتگی بسیار زیاد در این شرکت هستیم و به نظر می‌رسد که ماسک نتوانسته به اهداف اولیه خود دست یابد.

این آشفتگی باعث شده است که بسیاری از سیستم‌های امنیتی توییتر به‌خوبی کار نکنند و برای مثال سیستم محافظت اتوماتیک کپی رایت این شرکت که مانع از آپلود کردن ویدیوهای با حق کپی رایت در این شبکه اجتماعی می‌شود ظاهرا به مشکل برخورد کرده است. 

در چنین شرایطی به‌هم ریخته‌ای، کاربران توییتر اقدام به آپلود کردن ویدیوهای با حق کپی رایت کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به “Hacker” “Fast Furious”و “Need for Speed” اشاره کرد.  در طول دو روز گذشته میزان این آپلودها  شدنت گرفته است و به نظر می‌رسد که این تیم توییتر نتوانسته است جلوی آن را بگیرد.

البته توییتر سعی کرده است برخی از این ویدیوها را پاک کند اما این کار زمان زیادی دارد و به طور دستی باید انجام بگیرد . اگر این وضعیت ادامه پیدا کند ممکن است که منجر به شکایت حقوقی از تویبتر شود و تبعات زیادی را برای این شرکت در پی داشته باشد.

به نظر می رسد کمبود نیرو در توییتر که بعد از اخراج گسترده و استعفاهای کارکنان این شرکت اتفاق افتاده است ، منجر به عدم نظارت کافی  روی سیستم های خودکار این شرکت شده است که این موضوع نشان می‌دهد ایلان ماسک نتوانسته مدیریت خوبی تاکنون داشته است.

ماسک تاکنون ۳۵۰۰ کارمند توییتر را اخراج کرده است و بسیاری از مدیران ارشد این شرکت نیز در همان ابتدا از این شرکت اخراج شدند. با این حال، ماسک گفته است که همه چیز خوب پیش می‌رود و کسانی که به توییتر علاقه‌ای ندارند می‌توانند این شرکت را ترک کنند. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که وضعیت این شرکت در روزها و هفته های آینده چگونه خواهد بود.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید