ال جی اولین مانتیور اولد ۲۴۰ هرتزی خود را معرفی کرد - تکفارس 
ال جی اولین مانتیور اولد ۲۴۰ هرتزی خود را معرفی کرد - تکفارس 

ال جی اولین مانتیور اولد ۲۴۰ هرتزی خود را معرفی کرد

مهدی حلوائی
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - 19:59
ال جی GR95

ال اجی امروز مانیتور اولد ۲۴۰ هرتزی GR95 را به لیست محصولات وب‌سایت رسمی خود اضافه کرد. با توجه به مشخصات این مانیتور، انتظار می‌رود که ال جی در طی هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از آن را به اشتراک بگذارد.

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی ال جی GR95 از فضای رنگ DCI-P3 با دقت ۹۸.۵ درصدی پشتیبانی کرده و نسبت کنتراست آن ۱.۵ میلیون به ۱ است. این مانیتور همچنین از فناوری‌های فری‌سینک (FreeSync) ای ام دی و جی‌سینک (G-Sync) انویدیا نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های GR95 می‌توان به پایه‌ی ۱۱ سانتی‌متری و قابلیت چرخش ۲۰ درجه‌ای آن اشاره کرد.

ال جی GR95

لیست درگاه‌های مانیتور ال جی GR95 شامل دو درگاه HDMI، یک درگاه DisplayPort، یک درگاه USB 3.0 و جک SPIDF برای انتقال صدا می‌شود. در حال حاضر تا پیش از عرضه‌ی این مانیتور، کاربران تنها به دو دسته از مانتیورهای اولد با نرخ تازه‌سازی بالا دسترسی دارند.

ال جی و چند شرکت دیگر در طی سالیان گذشته مانیتورهای ۴۲ و ۴۸ اینچی ۱۲۰ هرتزی و ۴K خود را به بازار عرضه کرده بودند و اخیراً نیز مانیتورهای ۳۴ اینچی ۱۷۵ هرتزی و ۱۴۴۰ پیکسلی خود را در دسترس کاربران قرار داده‌اند. همچنین شرکت Corsair نیز یک مانیتور اولد ۴۵ اینچی ۲۴۰ هرتزی را در دست ساخت دارد.

با این وجود، ال جی اولین شرکتی است که یک مانیتور ۲۴۰ هرتزی اولد با چنین سایز کوچکی را تولید می‌کند. GR95 همچنین با قیمت ۹۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود که دست کم از نصف مانیتورهای هم‌رده‌ی موجود در بازار ارزان‌تر است. قرار است که این محصول در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شود و انتظار می‌رود که در نمایشگاه CES شاهد افشای اطلاعات بیشتری در خصوص آن باشیم.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید