FIFA 15 هم در راه است: - تکفارس 
FIFA 15 هم در راه است: - تکفارس 

FIFA 15 هم در راه است:

عرفان رحیمی
۲ مهر ۱۳۹۳ - 08:56
FIFA 15 هم در راه است: - تکفارس 

 

 

به طور معمول روزهای ابتدایی پاییز برای طرفداران بازی های رایانه ای یکی از روزهای مهمی حساب می شود زیرا نسخه جدید PS به بازان عرضه می شود.

امسال قرار است که علاوه بر انتشار FIFA 15  همچنین FIFA WORLD   را هم منتشر کند .اگر بازی های جذاب و دلنشین FIFA را دنبال و پیگیری کرده باشید حتما با FIFA WORLD  آشنایی دارید.

FIFA WORLD  درواقع یک محیط چند کاربره برای بازی کنندگان بجود آورده که روزانه چند هزار کار بر به صورت آنلاین با یکدیگر از راه دور و از طریق اینترنت به بازی کردن فوتبال مشغول می شوند.

اما قراره که در همین بازی یک تغییرات اساسی بوجود آید و هوشمندی های بسیاری را برای بازی ایجاد نمایند که البته این موضوع سبب خوشحالی و پیگیری بیش از قبل طرفداران آن می شود.

البته صحبت هایی که سازنده بازی FIFA 15  برای این بازی مطرح می کند این نسخه از بازی بهترین نسخه از بازی منتشر شده از FIFA  می باشد.

 

fifa-2015

 

سیستم های دریپل و تکل زنی در این بازی ها به صورت هوشمند تر و بهینه تر راه اندازی شده و باید منتظر یک بازی بسیار طبیعی ترو جذاب تر از قبل بود.

یکی دیگر از ویژگی های این بازی این است که ۲۰ باشگاه برتر انگلیس هم طراحی و پیاده سازی شده است و در گرافیک به جزئیات و محیط بازی هم به خوبی توجه شده است.

یکی دیگر از موارد جدید در این سری نسخه از FIFA  سیستمی است که از طریق اون می توان فهمید که توپ های روی خط گل بوده یا خیر …

جالب است بدانید که جدید ترین حرکات بهترین دروازبان های دنیا توسط سیستم موشن کپچر به بازی منتقل شده و شما حرکات واقعی تری را از دروازه بان ها شاهد خواهید بود.

 

images (6)

 

حال به سراغ یکی دیگر از بازی های پر طرفداری می رویم که به تازگی از اون رونمایی شد است.

NBA2K در این سال ها توانسته بسیاری از نقوص و کاستی ها را جبران کند و از بسیاری از رقبای خود جلو بند و نظر GAMER  ها را بیشتر به خود جلب کند.

در نسخه جدید این بازی سعی شده بسیار به موضوع گرافیک توجه شود و کم کم در این عنوان مرز بین بازی و واقعیت در حال از بین رفتن است.

این بازی قرار است که که در ۱۵ مهر برای PC  و همچنین برای تمامی کنسول های نسل هفتم و هشتم منتشر گردد.

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید