فاکسکان برای تولید آیفون در چین به ۱۰۰ هزار نیروی دیگر نیاز دارد - تکفارس 
فاکسکان برای تولید آیفون در چین به ۱۰۰ هزار نیروی دیگر نیاز دارد - تکفارس 

فاکسکان برای تولید آیفون در چین به ۱۰۰ هزار نیروی دیگر نیاز دارد

مهدی حلوائی
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - 07:34
فاکسکان

بر اساس گزارش خبرگزاری South China Morning Post، شرکت فاکسکان برای رساندن ظرفیت تولید گوشی‌های آیفون در کارخانه‌ی شهر ژنگژو به حداکثر میزان ممکن به ۱۰۰ هزار نیروی دیگر نیاز دارد. این در حالی است که بسیاری از کارکنان این شرکت به دلیل شرایط کاری نامناسب از کارخانه‌ی یادشده فرار کرده‌اند.

مطالب مرتبط:

کمبود نیرو در کارخانه‌ی ژنگژو در حالی رخ داده است که فاکسکان به‌تازگی پاداشی را برای کارکنان این کارخانه در نظر گرفته و همچنین فرآیند استخدام نیرو را دو ماه زودتر از هر سال آغاز کرده است. ظاهراً چین حالا از افراد نظامی بارنشسته درخواست کرده تا در این کارخانه مشغول به کار شوند. با این وجود، خبرگزاری SCMP اعلام کرده است که این کار تاثیر چندانی بر افزایش ظرفیت تولید کارخانه‌ی ژنگژو نگذاشته است.

فاکسکان همچنین سعی داشته تا ۱۰۰ هزار نفر نیروی مورد نیاز خود را از شهرستان تایکانگ در نزدیکی ژنگژو استخدام کند اما در حال حاضر تنها موفق به جذب ۲ هزار نیرو شده است. این شرکت اخیراً خط تولید گوشی‌های آیفون در کارخانه‌ی کشور هند را نیز افزایش داده اما بعید است که این کار باعث رفع مشکل ظرفیت تولید پایین گوشی‌های شرکت اپل شود.

منبع: AppleInsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.