گلکسی S23 اولترا در کیگ بنچ رویت شد - تکفارس 
گلکسی S23 اولترا در کیگ بنچ رویت شد - تکفارس 

گلکسی S23 اولترا در کیگ بنچ رویت شد

افشین نوری
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - 12:42
گلکسی S23 اولترا

سامسونگ قرار است گوشی‌های سری گلکسی S23 را ظرف چند ماه آینده در دو نسخه اسنپدراگون و اگزینوس معرفی کند. سامسونگ معمولا نسخه اسنپدراگون سری گلکسی S خود را معمولا در بازار آمریکا و نسخه اگزینوس آن عمدتا در بازار اروپا عرضه می‌‌کند. اما ظاهر امسال شرایط کمی متفاوت خواهد بود. 

به نظر می‌رسد سامسونگ امسال در بازارهای اروپا به جای نسخه اگزینوس نسخه اسنپدراگون سری گلکسی S23 را عرضه خواهد کرد. گوشی‌های این سری مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهند بود.  

امروز همچنین نتایج بنچمارک گلکسی S23 اولترا فاش شده است که نشان نی‌دهد امتیاز تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای آن در تست‌های گیک‌بنچ به‌ترتیب ۱,۵۰۴ و ۴,۵۸۰ شده است. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۳ و ۸ گیگابایت در این تست‌ها شرکت کرده است. 

گلکسی S23 اولترا در کیگ بنچ رویت شد - تکفارس 

با توجه به این نتایج به نظر می‌رسد که گلکسی S23 اولترا از یک نسخه دیگر اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده خواهد کرد. این نسخه مجهز به هسته اصلی مبتنی بر Cortex-X3 با سرعت ۳.۳ گیگاهرتز خواهد بود. هفت هسته دیگر این تراشه نیز با سرعت ۳.۲ گیگاهرتز اجرا خواهند شد. 

در هر حال، امسال شاهده هیچ نسخه اگزینوسی برای مدل‌های گلکسی S23 نخواهیم بود و مدل اولترا این سری نیز احتمالا از نسخه بهبودیافته اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده خواهد کرد. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید