تیم کوک: اپل باید در استخدام های خود محتاط‌ باشد - تکفارس 
تیم کوک: اپل باید در استخدام های خود محتاط‌ باشد - تکفارس 

تیم کوک: اپل باید در استخدام های خود محتاط‌ باشد

افشین نوری
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - 11:51
اپل هوش مصنوعی

تیم کوک مدیرعامل اپل گفته است که این شرکت باید در رابط با استخدام‌های جدید خود با دقت بیشتری عمل کند. 

طبق مصاحبه اخیر کوک با CBS، اپل در هفته‌های اخیر میزان استخدام‌های خود را کاهش داده است تا از این طریق بتواند هزینه‌های خود را کاهش دهد. کوک معتقد است که نباید استخدام‌های حدید را به‌کلی تعطیل کرد اما باید دقت بیشتری دربارظه آن به خرج داد. 

به گفته تیم‌کوک، اپل برنامه‌های بلندمدتی دارد و برای مدیریت آنها لازم است که از همه ظرفیت‌های خود استفاده کند. لذا افرادی باید جذب این شرکت شوند که توانایی کار جمعی داشته باشند و حداقل سه روز در هفته در شرکت حضور یابند. 

به نظر کوک، شرکتی که محصولات سخت‌افزاری می‌سازد باید کارکنانش در محل کار حضور داشته باشند و با توجه به اینکه شیوع کرونا نیز تاحدودی کاهش یافته است انتظار او از کارمندانش این است که کار از منزل را ترک کنند. 

اپل اخیرا محصولات خوبی مثل سری آیفون ۱۴، اپل واچ سری ۸ و مک بوک‌های جدید روانه بازار کرده است و انتظار دارد که در ماه‌های منتهی به سال ۲۰۲۳ که تعطیلات کریسمس نیز است فروش خوبی کسب کند. 

اپل قابلیت‌هلی خوبی مثل قابلیت تشخیص تصادف و ارتباط ماهواره‌ای را در این دستگاه‌ها ارائه کرده است و احتمالا اوایل سال آینده نیز محصولات دیگری با قابلیت‌های منحصربه‌فرد ارائه خواهد کرد تا از رقبای خود عقب نماند.

در هر حال باید منتظر بمانیم و بینیم عملکرد این شرکت در ماه‌های آینده چگونه خواهد بود. 

منبع: Appleinsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید