شرکت تبلیغاتی Omnicom از اپل خواست فعلاً در توییتر تبلیغات نمایش ندهد - تکفارس 
شرکت تبلیغاتی Omnicom از اپل خواست فعلاً در توییتر تبلیغات نمایش ندهد - تکفارس 

شرکت تبلیغاتی Omnicom از اپل خواست فعلاً در توییتر تبلیغات نمایش ندهد

افشین نوری
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - 19:49
شرکت تبلیغاتی Omnicom از اپل خواست فعلاً در توییتر تبلیغات نمایش ندهد - تکفارس 

آژانس تبلیغاتی اپل به نام Omnicom از این شرکت خواسته است تا تبلیغات خود در شبکه اجتماعی توییتر را تا زمانی که وضعیت شرکت توییتر به حالت پایدار بازنگشته است متوقف کند.  توییتر در روزهای اخیر با تغییرات زیادی تحت سرپرستی ایلان ماسک مدیرعامل جدید این شرکت مواجه شده است و همین تغییرات باعث ایجاد آشفتگی زیادی در تصمیم‌گیری‌های این شرکت شده است.

شرکت Omnicom علاوه بر اپل به سایر مشتریان خود نیز توصیه کرده است که فعلا پول خود را برای تبلیغات در توییتر خرج نکنند، چراکه نگرانی‌های زیادی درباره آینده این شرکت وجود دارد و عدم ثبات در این شرکت کاملا مشهود است. Omnicom گفته است که در چنین شرایطی سعی خواهد کرد تا با حساسیت زیادی عملکرد توییتر را رصد کند.

این شرکت در بیانیه خود به مشتریانش هشدار داده است که شواهدی مبنی بر ریسک بالا در توییتر وجود دارد و به همین خاطر اکیداً توصیه می‌شود تا زمانی که وضعیت این شرکت مشخص نشده است از صرف پول خود برای نمایش تبلیغات در این شبکه اجتماعی خودداری کنند. 

بعد از از سرکار آمدن ایلان ماسک، تردیدهای زیادی درباره آینده توییتر به وجود آمده است و هم‌اکنون بسیاری از شرکت‌ها تبلیغات خود را در این شبکه اجتماعی متوقف کرده‌اند.

آشفتگی در توییتر به جایی رسیده است که سرویس جدید توییتر آبی که قرار بود با هزینه اشتراک ۸ دلار در ماه عرضه شود چند ساعت بعد از عرضه متوقف شد و حتی قابلیت جدید تیک official که ماسک وعده آن را داده بود نیامده حذف شد.

هنوز مشخص نیست کسانی که ۸ دلار برای ماه اول این سرویس پرداخت کرده بودند چه وضعیتی خواهند داشت. نسخه جدید توییتر آبی قرار بود قابلیت‌های جدیدی از جمله تیک آبی را برای کاربران به همراه بیاورد، اما ما با وضعیت کنونی مشخص نیست که این سرویس چه زمانی عرضه خواهد شد.

منبع: Appleinsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید