تیک تاک یک سرویس خرید آنلاین صوتی ارائه می کند - تکفارس 
 تیک تاک یک سرویس خرید آنلاین صوتی ارائه می کند - تکفارس 

 تیک تاک یک سرویس خرید آنلاین صوتی ارائه می کند

افشین نوری
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - 14:27
 تیک تاک یک سرویس خرید آنلاین صوتی ارائه می کند - تکفارس 

 تیک تاک به تازگی یک نشان تجاری جدید در آمریکا به ثبت رسانده است که نشان می‌دهد این شرکت در حال کار روی یک فناوری جدید است که به کاربران اجازه خرید آنلاین از طریق صدا را خواهد داد. این فناوری قرار است با نمونه‌های مشابه شرکت‌هایی مثل آمازون و گوگل رقابت کند. این فناوری تیک تاک، شامل سرویس‌هایی خواهد بود که امکان قراردادهای مالی را برای کاربران فراهم خواهد کرد. این سرویس همچنین امکان جستجوی اخبار، آب و هوا و اطلاعات آنلاین را با استفاده از صدا ارائه خواهد کرد.

تیک تاک یکی از محبوب ترین پلتفرم‌های اجتماعی در دنیاست و این شرکت قصد دارد قابلیت‌های جدیدی به سرویس خود اضافه کند. این قابلیت‌ها باعث افزایش درآمد این شرکت خواهند شد و از طرفی امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار خواهند داد تا آنها بتوانند به راحتی کارهای مختلف خود را انجام دهند. سخنگوی تیک تاک ضمن تایید این موضوع گفته است که آنها در حال توسعه یک پلتفرم صوتی هستند که به کاربران آمریکایی اجازه خریدهای آنلاین از طریق صوتی را خواهد داد. متاسفانه او به جزئیات بیشتری در این زمینه اشاره نکرد و ظاهراً این قابلیت قبلا در کشورهایی مثل اندونزی و انگلیس نیز تست شده است.

تیک تاک از کسب و کارهای آمریکایی خواسته است که به این برنامه خرید آنلاین صوتی ملحق شوند تا هر چه زودتر شاهد توسعه آن باشیم. در سال‌های اخیر استفاده از دستورات صوتی تبدیل به یک ترند اصلی در بخش‌های مختلف فناوری شده است و هم اکنون اکثر دستگاه های هوشمند خانگی از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. در همین راستا دستیارهای هوشمند شرکت‌های مختلف مثل سیری اپل، الکسای آمازون و گوگل اسیستنت گوگل کمک شایانی در این زمینه کرده‌اند. با این حال استفاده از این فناوری در خرید آنلاین تاکنون چندان توسعه نیافته است.

 حالا تیک تاک به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ارتباطات آنلاین قصد دارد چنین قابلیتی را ارائه کند. ظاهراً این شرکت یک تیم تخصصی برای کار کردن روی آن گمارده است این شرکت همچنین روی لجستیک و زنجیره تامین محصولات این سرویس تمرکز خواهد کرد. 

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم این شرکت بزرگ چه فکرهایی در سر دارد و چگونه خواهد توانست یک پلتفرم آنلاین صوتی خرید ارائه کند.

 منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید