سونی از کابوس احتمالی‎اش میگوید - تکفارس 
سونی از کابوس احتمالی‎اش میگوید - تکفارس 

سونی از کابوس احتمالی‎اش میگوید

محمد قویدست
۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - 11:02
سونی از کابوس احتمالی‎اش میگوید - تکفارس 

سونی نامی ست که برای کمتر کسی ناشناخته است. غول ژاپنی دنیای فناوری. نامی که برای ژاپنی ها بسیار مورد احترام است. محصولات با کیفیت سونی در هر زمینه جایگاه خاصی دارند. کنسول جدید این شرکت طوفانی در دل مایکروسافت و ایکس باکسش به پا کرده و همچنین اگرچه فروش کمتری از سامسونگ دارد اما برخی مدیران اپل از پتانسیل بالای سونی در تولید گوشی هوشمند سخن گفته اند. اما رقابت تنگاتنگ موجب ضرر بسیاری در دنیای تکنولوژی میباشد. مخصوصا دنیای گوشی های هوشمند. دنیای رنگارنگی از مدل ها و سیستم عامل ها و برند ها. حال سونی ضرری ۲,۱ میلیارد دلاری را برای خود پیش بینی میکند. در ادامه با ما همراه باشید با شرح بیشتر این خبر.

گویا فروش پلی استیشن۴ آنقدر بالا نبوده که جلوی ضرر پنجم سونی در طول شش سال اخیر را بگیرد. این شرکت ژاپنی ضرری معادل ۲.۱ میلیارد دلار را تا پایان سال میلادی جاری پیش بینی کرده که به گفته‌ی خود سونی مخارج بسیار زیاد بخش گوشی های هوشمند یکی از دلایل اصلی این ضرر دهی است.

سونی معتقد است رقابت تنگاتنگ در زمینه‌ی گوشی های هوشمند دلیل اصلی ان اتفاق است. همچنین به اعتقاد سونی با تمرکز بهتر بر روی بازار فروش و مدل های میان رده این شرکت میتواند نجات دهنده ی این شرکت باشند. اعلام تغییرات از سوی سونی بر روی دپارتمان موبایل این شرکت نیز خود گواه این ادعا است.

۲۶۵ میلیون دلار سود خالص سونی از آخرین گزارش مالی این شرکت است که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان پلی استیشن چهار و مرد عنکبوتی شگفت انگیز۲ پایه های اصلی این سود میباشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.