شیائومی رکورد شارژ سریع گوشی های هوشمند را زد؛ ۰ تا ۱۰۰ درصد در عرض فقط ۸ دقیقه - تکفارس 
شیائومی رکورد شارژ سریع گوشی های هوشمند را زد؛ ۰ تا ۱۰۰ درصد در عرض فقط ۸ دقیقه - تکفارس 

شیائومی رکورد شارژ سریع گوشی های هوشمند را زد؛ ۰ تا ۱۰۰ درصد در عرض فقط ۸ دقیقه

افشین نوری
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - 19:44
شیائومی

ظاهرا شیائومی می‌خواهد رکورد دیگری در زمینه شارژ سریع گوشی‌های هوشمند ثبت کند‌ در حال حاضر شرکت iQOO رکورددار این فناوری با سرعت شارژ ۲۰۰ وات است اما شیائومی قصد دارد این ماه فناوری شارژ ۲۱۰ وات را تست کند. 

البته شیائومی تاکنون تست‌‌هایی روی گوشی شیائومی ۱۱ اولترا با فناوری شارژ ۲۰۰ وات انجام داده است اما برخلاف iQOO این فناوری را به بازارهای جهانی عرضه نکرده است. ولی اگر موفق شود فناوری شارژ سریع ۲۱۰ خود را با موفقیت تست کند خواهد توانست رکورد جدیدی ثبت کند. این فناوری قادر خواهد بود باتری یک گوشی را در عرض ۸ دقیقه به‌طور کامل شارژ کند. ‌

این شارژر خوشبختانه تاییدیه لازم را دریافت کرده است و صرفا برای اطمینان بیشتر تست خواهد شد. بنابراین احتمال عرضه جهانی آن وجود دارد.مدت زمان ۷ یا ۸ دقیقه برای شارژ یک باتری ۴۰۰۰ یا ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی واقعا زمان بسیار کمی است و شما دیگر نیازی به انتظار چند ساعتی برای شارژ گوشی خود نخواهید داشت. 

شیایومی ممکن است این فناوری شارژ ۲۱۰ وات را به همراه سری شیائومی ۱۳ عرضه کند و باید منتظر بمانیم و ببینیم این شرکت چه برنامه‌هایی در سر دارد. نظر شما درباره این موضوع چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید