ارزش بازار اپل از مجموع ارزش آلفابت، آمازون و متا فراتر رفت - تکفارس 
ارزش بازار اپل از مجموع ارزش آلفابت، آمازون و متا فراتر رفت - تکفارس 

ارزش بازار اپل از مجموع ارزش آلفابت، آمازون و متا فراتر رفت

افشین نوری
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - 18:54
اپل

اپل اخیرا گزارش مالی خود را منتشر کرد که عملکرد بسیار خوبی را برای آن نشان می‌داد. حالا ارزش بازار این شرکت یک رکورد ثبت کرده و از مجموع ارزش شرکت‌های آلفابت، آمازون و متا فراتر رفته است. 

گزارش مالی سه ماهه سوم اکثر شرکت‌های فناوری آمریکا نشان می‌دهد که این شرکت‌ها عملکرد خوبی نداشته‌اند، اما اپل بسیار موفق بوده است درآمد این شرکت رکورد زده است. در مقابل، متا صاحب پلتفرم‌های فیس‌بوک، اینستاگرام و واتساپ با ضرر و زیان بزرگی مواجه شده است. بیزنس اینسایدر گزارش داده است که ارزش بازار اپل از مجموع ارزش آلفابت، متا و آمازون پیشی گرفته است.‌ 

مطالب مرتبط:

در حالیکه ارزش بازار اپل اکنون ۲.۳۰۷ تریلیون دلار شده است، ارزش شرکت‌های آلفابت، آمازون و متا به‌ترتیب ۱.۱۲۶ تریلیون دلار، ۹۴۰ میلیارد دلار و ۲۴۰ میلیارد دلار شده است. عملکرد خوب اپل نشان می‌دهد که این شرکت به‌خوبی توانسته بر موانع موجود غلبه کند.

یکی از دلایل موفقیت اپل عرضه سری آیفون ۱۴ در ماه‌های اخیر بوده است که در کنار بخش‌های دیگر مثل سرویس‌ها و لپ‌تاپ‌های اپل فروش خوبی داشتند.  این موضوع نشان می‌دهد که اتکای اپل به محصولات مختلف، از عوامل اصلی موفقیت این شرکت بوده است. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.