نتفلیکس سرویس Basic with Ads را در ۱۲ کشور عرضه کرد - تکفارس 
نتفلیکس سرویس Basic with Ads را در ۱۲ کشور عرضه کرد - تکفارس 

نتفلیکس سرویس Basic with Ads را در ۱۲ کشور عرضه کرد

افشین نوری
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - 12:56
نتفلیکس

نتفلیکس سرانجام همانطور که وعده داده بود طرح جدید Basic را که شامل تبلیغات می‌شود برای مشترکین خود عرضه کرد. 

این طرح از دویروز در اختیار کاربران قرار گرفته است و هزینه اشترام ماهانه آن ۶.۹۹ دلار در ماه است‌. نتفلیکس گفته است که فعلا کاربران ۱۲ کشور به آن دسترسی خواهند داشت که شامل کشورهای استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، مکزیک، اسپانیا، بریتانیا و آمریکا می‌شوند‌.

نتفلیکس معتقد است که طرح جدید یک بستر مناسب برای ارائه تبلیغات خواهد بود و افرادی بیشتری این تبلیغات را مشاهده خواهند کرد. مدت زمان این تبلیغات ۱۵ الی ۲۰ ثانیه خواخد بود که در ابتدای فیلم‌ها و در وسط آن‌ها پخش خواهد شد. 

تبلیغ‌کنندگان قادر خواهند بود زمان پخش تبلیغات خود را انتخاب کنند و تبلیغات خود را در سریال‌ها و فیلم‌های خاصی نمایش دهند‌. این کار باعث خواهد شد تا مخاطبان مورد دلخواه خود را هدف قرار دهند و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند‌. 

البته طرح Basic نتفلیکس دارای محدودیت‌هایی خواهد بود.برای مثال، حداکثر وضوح قابل‌دسترس ۷۲۰p خواهد بود و برخی فیلم و سریال‌ها به‌خاطر محدودیت لایسنس امکان پخش نخواهند داشت. ضمنا کاربران قادر به دانلود کردن فیلم‌ها نخواهند بود. 

نتفلیکس هم‌اکنون ۲.۴۱ میلیون مشترک دارد که دو برابر بیشتر از پیش‌بینی وال استریت است. بیشترین رشد مشترکین این پلتفرم، در منطقه آسیا پاسفیک بوده است‌ و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که طرح جدید چقدر خواهند توانست در جذب مخاطبان موفق باشد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید