ویدیوی آزمون دوام پیکسل ۷ پرو [تماشا کنید] - تکفارس 
ویدیوی آزمون دوام پیکسل ۷ پرو [تماشا کنید] - تکفارس 

ویدیوی آزمون دوام پیکسل ۷ پرو [تماشا کنید]

افشین نوری
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - 12:05
گوگل پیکسل 7 پرو

گوگل اخیرا سری پیکسل ۷ را با تبلیغات فراوان معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد که این گوشی‌ها مقاومت چندانی ندارند. یک یوتیوبر به نام JerryRigEverything با انتشار ویدیوی به بررسی مقاومت پیکسل ۷ پرو پرداخته است و این گوشی از نظر استحکام بسیار ضعیف است. 

در این ویدیو، پبکسل ۷ پرو تحت تست‌های مختلفی مثل خراش و خمش قرار می‌گیرد و همانطور که در ابتدای ویدیو مشاهده می‌کنید ماژول دوربین پشت این گوشی که از جنس فلز است در برابر خراشیدگی بسیار حساس است و تقریبا با هر چیزی خراش برمی‌دارد. 

بنابراین یکی از نقاط ضعف پیکسل ۷ پرو، نوار افقی پشت آن است که دوربین‌ها در داخل آن قرار دارند و متاسفانه این نوار فلزی به لبه‌ها هم ادامه یافته است و یکپارچگی کلی گوشی را از بین بین برده است. این گوشی در تست خمش، انسجام خود را از دست داد و متاسفانه در این آزمون هم سربلند بیرون نیامد‌. این در حالیست که پیکسل ۶ پرو توانسته بود تست خمش را با موفقیت بگذراند‌. 

مطالب مرتبط:

با این‌حال، نمایشگر پیکسل ۷ پرو با پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس توانسته در برابر خراش مقاومت کند و شاید اگر گوگل در ماژول دوربین پشت این گوشی به جای فلز از شیشه استفاده می‌کرد خراش کمتری برمی‌داشت.  

در ویدیوی امروز تست‌های دیگری نیز روی پیکسل ۷ پرو انجام شده است که در کل نشان می‌دهند این گوشی علیرغم تبلیغات فراوان گوگل مقاومت چندان بالایی ندارد و توصیه ما این است که حتما از کیس محافظ برای آن استفاده کنید. 

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید