سامسونگ می خواهد سال ۲۰۲۳ حدود ۲۷۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند بفروشد - تکفارس 
سامسونگ می خواهد سال ۲۰۲۳ حدود ۲۷۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند بفروشد - تکفارس 

سامسونگ می خواهد سال ۲۰۲۳ حدود ۲۷۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند بفروشد

افشین نوری
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - 09:08
گلکسی S23

سامسونگ برای امسال پیش‌بینی فروش ۲۶۰ میلیون گوشی هوشمند را کرده بود و حالا برای سال ۲۰۲۳ قصد دارد ۲۷۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند بفروشد. بالاترین آمار فروش سامسونگ در طول تاریخ این شرکت ۳۲۰ میلیون دستگاه بود که در سال ۲۰۱۷ اتفاق افتاد.

برآورد فروش ۲۶۰میلیون دستگاه گوشی در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۰ میلیون دستگاه بیشتر از سال ۲۰۲۱ است و حالا سامسونگ برای سال ۲۰۲۳ نیز حدود ۱۰ میلیون دستگاه بیشتر پش‌بینی کرده است. این شرکت ظاهرا برای رسیدن به این میزان فروش، تمرکز خود را روی گوشی‌های تاشو خواهد گذاشت.

مطالب مرتبط:

از طرف دیگر، سامسونگ سعی خواهد کرد به جای افزایش سبد محصولات خود با مدل‌های ارزان‌تر، سهم مدل‌های پرچمدار را افزایش دهد تا به سود بیشتری برسد. این شرکت قصد دارد در سال ۲۰۲۳ تعداد ۶۰ میلیون گوشی پرچمدار گلکسی S و Z و ۲۱۰ میلیون دستگاه گوشی سری A بفروشد.‌

البته در بخش گوشی‌های تاشو، سامسونگ ممکن است با مشکلات مواجه شود چراکه سال آینده چندین شرکت چینی گوشی‌های تاشو خود را در بازارهای جهانی عرضه خواهند کرد و همین موضوع می‌تواند باعث کاهش فروش محصولات سامسونگ شود. 

سامسونگ در حال حاضر بر بازار گوشی‌های تاشو‌ حکمرانی می‌کند و گفته می‌شود مدل‌های سال اینده گلکسی زد فولد و زد فلیپ این شرکت طراحی بهتر و مقاومت بالاتری نسبت به مددل‌های امسال خواهند داشت. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ چه فکرهایی در سر دارد.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید