ثبت رکورد فروش سری ردمی نوت ۱۲ در عرض یک دقیقه - تکفارس 
ثبت رکورد فروش سری ردمی نوت ۱۲ در عرض یک دقیقه - تکفارس 

ثبت رکورد فروش سری ردمی نوت ۱۲ در عرض یک دقیقه

افشین نوری
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - 08:26
ردمی نوت ۱۲

شیائومی به‌تازگی سری ردمی نوت ۱۲ را در چهار مدل نوت ۱۲ ۵G، نوت ۱۲ پرو ۵G، نوت ۱۲ پرو پلاس ۵G و نوت ۱۲ اکسپلورر معرفی کرد پ حالا این شرکت گفته است که این گوشی‌ها در اولین فروش خود که فقط یک دقیقه طول کشیده است بیش از ۳۵۰ هزار دستگاه فروخته‌اند. 

گوشی ردمی نوت ۱۲ ۵G از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن FHD+ و نرخ ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و مجهز به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ است. این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند و قیمت نسخه‌های ۴/۱۲۸، ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی آن به‌ترتیب ۱۶۴، ۱۷۸ و  ۱۹۱ و ۲۱۹ دلار است. 

ردمی نوت ۱۲ پرو و ۱۲ پرو پلاس نیز از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح FHD+ و نرخ ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کنند و تراشه آن‌ها از نوع دایمنسیتی ۱۰۸۰ و باتری آن‌ها ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. با این‌ حال، سرعت شارژ مدل پرو ۶۷ وات و مدل پرو پلاس ۱۲۰ وات می‌باشد و دوربین اصلی مدل پرو ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین مدل پرو پلاس ۲۰۰ مگاپیکسلی است.‌  

ردمی نوت ۱۲ پرو در چهار نسخه ۴/۱۲۸، ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی به‌ترتیب به قیمت ۲۳۲، ۲۴۶ و  ۲۷۳ و ۳۰۱ دلار عرضه شده و مدل پرو پلاس در دو نسخه ‌۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ به قیمت‌های ۲۶۷ و ۳۲۸ دلار ارایه شده است. 

مدل ردمی نوت ۱۲ اکسپلورر هم با یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و سرعت شارژ ۲۱۰ وات و یک ترکیب حافظه ۸/۲۵۶ گیگابایتی معرفی شده است که به قیمت ۳۲۸ دلار فروخته خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.