سرعت شارژ ردمی نوت ۱۲ پرو دیسکاوری کمتر از ۲۱۰ وات است - تکفارس 
سرعت شارژ ردمی نوت ۱۲ پرو دیسکاوری کمتر از ۲۱۰ وات است - تکفارس 

سرعت شارژ ردمی نوت ۱۲ پرو دیسکاوری کمتر از ۲۱۰ وات است

مهدی حلوائی
۸ آبان ۱۴۰۱ - 09:05
ردمی نوت 12 پرو دیسکاوری

شیائومی گوشی‌های ردمی نوت ۱۲ را چند روز پیش معرفی کرد. این شرکت در تبلیغات خود اعلام کرده بود که نسخه‌ی پرو دیسکاوری از فست شارژ ۲۱۰ واتی بهره می‌برد اما حالا نتایج عملکرد این گوشی در آزمایش‌های واقعی خلاف این موضوع را نشان می‌دهند.

مطالب مرتبط:

ردمی نوت ۱۲ پرو دیسکاوری در آزمایش‌های Charger Labs پس از حدود سه دقیقه به حداکثر سرعت شارژ ۱۸۴.۸۵ وات دست پیدا کرد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، سرعت شارژ گوشی پس از چند دقیقه با کاهش روبه‌رو شد اما با این حال، میانگین سرعت شارژ آن بالاتر از ۱۲۰ وات بود.

ردمی نوت 12 پرو دیسکاوری

شیائومی همچنین در تبلیغات خود ادعا کرده بود که شارژ کامل ردمی نوت ۱۲ پرو دیسکاوری تنها در ۹ دقیقه انجام می‌شود اما آزمایش‌های واقعی نشان می‌دهند که این گوشی برای رسیدن به شارژ ۱۰۰ درصد به ۱۰ دقیقه و ۱۰ ثانیه زمان نیاز دارد. هرچند که این موضوع برخلاف ادعاهای شیائومی است اما با این وجود، سرعت شارژ ردمی نوت ۱۲ پرو دیسکاوری کماکان از تمامی گوشی‌های موجود در بازار بیشتر است.

نکته‌ی قابل تحسین در مورد این گوشی، عدم گرم‌شدن بیش از حد آن هنگام شارژ است. دمای این گوشی در بدترین حالت به ۴۳.۳ درجه می‌رسد که بسیار کمتر از سایر گوشی‌های موجود در بازار است. برای مقایسه، دمای آیفون ۱۴ پرو مکس با سرعت شارژ ۲۹ وات به ۴۵.۸ می‌رسد.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید