هاب شارژ بی سیم جدید سامسونگ تاییدیه SIG را دریافت کرد - تکفارس 
هاب شارژ بی سیم جدید سامسونگ تاییدیه SIG را دریافت کرد - تکفارس 

هاب شارژ بی سیم جدید سامسونگ تاییدیه SIG را دریافت کرد

مهدی حلوائی
۶ آبان ۱۴۰۱ - 16:26
هاب شارژ بی‌سیم سامسونگ

مدتی پیش گزارشی مبنی بر احتمال عرضه‌ی هاب شارژ بی‌سیم جدید سامسونگ به همراه گوشی‌‌های سری گلکسی S23 منتشر شده بود و حالا امروز این دستگاه موفق به دریافت تاییدیه‌ی SIG شده است.

دستگاه جدیدی از شرکت سامسونگ امروز با شماره مدل EP-P9500 در دیتابیس بلوتوث SIG مشاهده شد و بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، این شماره مدل متعلق به هاب شارژ بی‌سیم جدید سامسونگ است. در حال حاضر تنها نام (SmartThings Staion) و شماره مدل این محصول فاش شده و اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست.

هاب شارژ بی‌سیم سامسونگ

از آن‌جایی که این محصول موفق به دریافت تاییدیه‌ی بلوتوث شده، احتمالاً توانایی ارسال اطلاعاتی مانند میزان مصرف توان مصرفی دستگاه‌های در حال شارژ و یا زمان اتمام فرآیند شارژ آن‌ها را نیز خواهد داشت. بر اساس گزارش‌های قبلی، هاب شارژ جدید سامسونگ از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. برای مقایسه، هاب شارژ بی‌سیم Charger Trio، که در سال ۲۰۲۰ توسط این شرکت کره‌ای به بازار عرضه شده بود، امکان شارژ بی‌سیم همزمان سه دستگاه مختلف با سرعت ۹ وات را داشت.

به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد که هاب شارژ بی‌سیم جدید سامسونگ از نسخه‌ی قبلی بهتر بوده و همچنین امکان شارژ دستگاه‌های بیشتری را دارد. هرچند که در حال حاضر اطلاعات زیادی این محصول در دسترس نیست اما دریافت تاییدیه‌ی SIG توسط آن، احتمال عرضه‌ی این محصول به همراه سری گلکسی S23 را افزایش می‌دهد.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید