مشخصات نمایشگر ردمی نوت ۱۲ پرو رسماً تائید شد - تکفارس 
مشخصات نمایشگر ردمی نوت ۱۲ پرو رسماً تائید شد - تکفارس 

مشخصات نمایشگر ردمی نوت ۱۲ پرو رسماً تائید شد

افشین نوری
۴ آبان ۱۴۰۱ - 18:57
ردمی نوت ۱۲

ردمی قرار است به‌زودی سری ردمی نوت ۱۲ را در سه مدل پرو، پرو پلاس و Explorer معرفی کند و حالا اطلاعات تازه‌ای درباره مدل پرو آن منتشر شده است. 

طبق یک پوستر رسمی که شیائومی منتشر کرده است شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو مجهز به یک نمایشگر مسطح AMOLED خواهد بود و یک بریدگی هول پانچ در بالای خود خواهد داشت. این نمایشگر دارای آرایش پیکسلی منشوری‌شکل برای ارائه تصاویر باکیفیت خواهد بود‌. این نمایشگر همچنین دارای نوردهی فرکانس بالای PWM با شدت ۱۹۲۰ هرتز خواهد بود. این ویژگی باعث خواهد شد تا چشم‌ کاربران در برابر تابش نور آبی نمایشگر محافظت شود. 

تصاویر ردمی نوت ۱۲ پرو نشان می‌دهند که این گوشی از اسپیکرهایی در بالا و پایین خود بهره ببرد و یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری، IR بلستر و یک میکروفون نیز روی آن وجود خواهد داشت.‌ یک درگاه USB-C و یک شیار سیم‌کارت نیز در لبه پایینی آن وجود دارد. 

مشخصات نمایشگر ردمی نوت ۱۲ پرو رسماً تائید شد - تکفارس 

 گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو همچنین از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی بهره خواهد برد. مدل ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس نیز مجهز به یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. هر دو مدل فوق از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهند برد و سرعت شارژ آن‌ها به‌ترتیب ۶۷ و ۱۲۰ وات خواهد بود. 

درباره مدل ردمی نوت ۱۲ Explorer نیز باید بگوییم که این گوشی احتمالا مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و فناوری شارژ ۲۱۰ واتی خواهد بود. در ضمن تراشه هر سه مدل  سری ردمی نوت ۱۲ از نوع دایمنسیتی ۱۰۸۰ خواهد بود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید