اپل نسخه های جدید مک بوک پرو و مک مینی را در طی چند ماه آینده به بازار عرضه می کند - تکفارس 
اپل نسخه های جدید مک بوک پرو و مک مینی را در طی چند ماه آینده به بازار عرضه می کند - تکفارس 

اپل نسخه های جدید مک بوک پرو و مک مینی را در طی چند ماه آینده به بازار عرضه می کند

مهدی حلوائی
۳ آبان ۱۴۰۱ - 15:19
مک بوک پرو

بر اساس گزارش مارک گورمن (Mark Gurman)، تحلیل‌گر مشهور خبرگزاری بلومبرگ، اپل قصد دارد تا چند نسخه‌ی جدید از مک بوک پرو و مک مینی را در طی چند ماه آینده به بازار عرضه کند.

به‌گفته‌ی گورمن، اپل نسخه‌های جدید مک پرو را با ۲۵۶ گیگابیت رم و تراشه‌های M2 اولترا و M2 اکستریم به بازار عرضه می‌کند که از نظر سرعت به‌ترتیب دو و چهار برابر سریع‌تر از تراشه‌ی M2 مکس می‌باشند. این تراشه‌ها همچنین به‌ترتیب از ۲۴ و ۴۸ هسته‌ی مرکزی و ۷۶ و ۱۵۲ هسته‌ی گرافیکی بهره می‌برند.

مک بوک پرو

مارک گورمن در جدیدترین گزارش خود همچنین اعلام کرده است که مک بوک پرو ۱۳ اینچی و نسخه‌ی جدید مک بوک ایر به تراشه‌ی M2 مجهز خواهند شد. گفته می‌شود که نسخه‌ی جدید مک مینی نیز از تراشه‌ی M2 پرو بهره می‌برد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این محصولات در دسترس نیست و گورمن تنها به عرضه‌ی آن‌ها در طی چند ماه آینده اشاره کرده است.

مارک گورمن همچنین ادعا می‌کند که اپل نسخه‌های جدید مک پرو را در سال آینده‌ی میلادی روانه‌ی بازار می‌کند. این اطلاعات با گزارش‌های قبلی نیز همخوانی دارد. اوایل هفته‌ی جاری گزارشی منتشر شد که به عرضه‌ی نسخه‌ی ۱۴ و ۱۶ اینچی مک بوک پرو در ماه نوامبر اشاره می‌کرد و از این رو انتظار می‌رود که اپل نسخه‌ی ۱۳ اینچی این محصول را نیز پس از عرضه‌ی دو نسخه‌ی یادشده معرفی کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.