آپدیت جدید یوتیوب با تغییرات جذاب عرضه شد - تکفارس 
آپدیت جدید یوتیوب با تغییرات جذاب عرضه شد - تکفارس 

آپدیت جدید یوتیوب با تغییرات جذاب عرضه شد

افشین نوری
۳ آبان ۱۴۰۱ - 07:58
یوتیوب

یوتیوب سرانجام بعد از ماه‌ها انتظار تغییرات جدیدی را در پلتفرم خود ایجاد کرده است که در همه نسخه‌ اندروید، آی او اس، وب و تلویزیون‌های هوشمند قابل دسترس هستتد. 

در آپدیت جدید یوتیوب، تم تاریک به‌روزرسانی شده است و حالت واقعی‌تری به خود گرفته است. این تم قرار است در سرویس یوتیوب موزیک نیز اعمال بشود. 

یوتبوب گفته است که با فعال‌سازی این تم همه رنگ‌های پس‌زمینه طوری تغییر خواهند کرد تا با ویدیوی در حال پخش هماهنگ شوند‌. یک حالت Ambient Mode نیز ارائه شده است که رنگ نوار وضعیت گوشی و نواری که شامل عنوان ویدیو در زیر پلیر می‌شود را تغییر خواهد داد.

یوتیوب

همه این تغییر رنگ‌ها برای این است که تمرکز کاربر صرفا روی ویدیوی پخش‌شده باشد و عوامل مزاحم کم‌رنگ شوند. البته حالت Ambient فقط در صورتی که حالت تارک را فعال کرده باشید قابل دسترس خواهد بود. این تم در بخش پلی‌لیست ها نیز قابل استفاده خواهد بود. 

یوتیوب

قابلیت دیگری که به یوتیوب اضافه شده است قابلیت Pinch-to-zoom است که شما می‌توانید با نیشگون گرفتن صفحه۷ روی آن زوم کنید. یوتیوب همچنین مجهز به دکمه‌های مختلفی شده است که برای گزینه‌های Share, Download, Save و Subscribe استفاده خواهند شد. ضمنا لینک‌های گذاشته شده در توضیحات ویدیو نیز تبدیل به دکمه خواهند شد. 

در هر حال، به نظر می‌رسد تغییرات جدید یوتیوب باعث بهبود تجربه کاربری خواهد شد و باید ببینیم که میزان رضایت کاربران چقدر خواهد بود.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید