حاشیه اطراف نمایشگر سری شیائومی ۱۳ کمتر از سری شیائومی ۱۲ خواهد بود - تکفارس 
حاشیه اطراف نمایشگر سری شیائومی ۱۳ کمتر از سری شیائومی ۱۲ خواهد بود - تکفارس 

حاشیه اطراف نمایشگر سری شیائومی ۱۳ کمتر از سری شیائومی ۱۲ خواهد بود

مهدی حلوائی
۲ آبان ۱۴۰۱ - 12:55
شیائومی 13

قرار است که کوالکام تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را در ماه نوامبر معرفی کند. گفته می‌شود که شیائومی نیز بلافاصله پس از معرفی این تراشه از گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ خود رونمایی می‌کند. حالا Digital Chat Station در جدیدترین گزارش خود به استفاده‌ی این گوشی‌ها از نمایشگری با لبه‌های باریک‌تر از سری شیائومی ۱۲ اشاره داشته است.

بر اساس گزارش این افشاگر، نمایشگر شیائومی ۱۳ از نوع اولد با لبه‌های منحنی بوده که توسط یک شرکت چینی ساخته شده است. با این وجود، هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که کدام یک از شرکت‌های CSTO یا BOE وظیفه‌ی تولید نمایشگر یادشده را بر عهده دارند. در طرف دیگر، شیائومی ۱۳ پرو از نمایشگر امولد E6 سامسونگ بهره می‌برد.

شیائومی 13

بر اساس گزارش‌های قبلی، سایز نمایشگر شیائومی ۱۳ برابر با ۶.۲ اینچ و شیائومی ۱۳ پرو برابر با ۶.۷ اینچ بوده و وضوح نمایشگر این دو گوشی به‌ترتیب ۱.۵K و +QHD و نرخ تازه‌سازی آن‌ها نیز ۱۲۰ هرتز است. گفته می‌شود که هر دو گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند اما شیائومی ۱۳ پرو به حسگر ۱ اینچی سونی IMX989 مجهز می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های شیائومی ۱۳ پرو می‌توان به باتری ۴،۸۲۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ باسیم ۱۲۰ واتی و بی‌سیم ۵۰ واتی اشاره کرد. در حال حاضر هنوز سایز باتری نسخه‌ی پایه‌ی شیائومی ۱۳ مشخص نشده اما گفته می‌شود که این گوشی از فست شارژ باسیم ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید