تاریخ معرفی سری ردمی نوت ۱۲ در چین اعلام شد - تکفارس 
تاریخ معرفی سری ردمی نوت ۱۲ در چین اعلام شد - تکفارس 

تاریخ معرفی سری ردمی نوت ۱۲ در چین اعلام شد

مهدی حلوائی
۲ آبان ۱۴۰۱ - 09:29
ردمی نوت 12

بسیاری از گزارش‌های قبلی به معرفی گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ در کشور چین در اواخر ماه جاری میلادی اشاره داشتند و حالا ردمی رسماً اعلام کرده است که در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) از این گوشی‌ها رونمایی خواهد کرد.

پوستر رسمی منتشرشده از سری ردمی نوت ۱۲ به خوبی طراحی دوربین‌های پشتی این گوشی‌ها، که شامل سه دوربین و یک فلش ال ای دی افقی می‌شوند، را نشان می‌دهد. با توجه به این تصویر، به‌نظر می‌رسد که طراحی محفظه‌ی دوربین‌های سری ردمی نوت ۱۲ مشابه سری ردمی نوت ۱۱T بوده و تنها تفاوت آن‌ها در نحوه‌ی قرارگیری فلش ال ای دی آن‌هاست.

ردمی نوت 12

با مشخص‌شدن تاریخ معرفی سری ردمی نوت ۱۲، انتظار می‌رود که مشخصات کلیدی این گوشی‌ها نیز به‌زودی اعلام شود. ردمی مدتی پیش تایید کرده بود که این گوشی‌ها از دوربین‌های قدرتمندی بهره خواهند برد. بر اساس گزارش‌های قبلی، سری ردمی نوت ۱۲ شامل چهار نسخه‌ی پایه، پرو، پرو پلاس و پرو اولترا بوده و این گوشی‌ها از فست شارژ ۲۱۰ واتی پشتیبانی می‌کنند.

گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی این گوشی‌ها از نمایشگر امولد نیز اشاره داشته‌اند. همچنین گفته می‌شود که نسخه‌‌های پرو از تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۰۸۰ اولترا استفاده می‌کنند. انتظار می‌رود که شیائومی این گوشی‌ها را در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) در کشور چین و در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۳ میلادی در بازار جهانی عرضه کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید