مایکروسافت قابلیتی شبیه به CCleaner برای ویندوز ارائه می کند - تکفارس 
مایکروسافت قابلیتی شبیه به CCleaner برای ویندوز ارائه می کند - تکفارس 

مایکروسافت قابلیتی شبیه به CCleaner برای ویندوز ارائه می کند

افشین نوری
۱ آبان ۱۴۰۱ - 14:12
ویندوز ۱۱

به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد قابلیتی شبیه به اپلیکیشن CCleaner برای ویندوز ارایه کند که فایل‌های اضافی و غیرضروری را از روی سیستم پاک خواهد کرد. 

طبق یک گزارش، مایکروسافت در حال تست یک قابلیت به نام PC Manager است که شامل ابزارهای متعددی برای مدیریت سیستم ویندوزی خواهد بود و باعث آزاد شدن فضای بیشتری از حافظه دستگاه خواهد شد. 

نسخه بتا این اپلیکیشن ماه گذشته در نسخه چینی مایکروسافت استور ظاهر شده بود اما حالا امکان استفاده از آن برای همه کاربران وجود خواهد داشت. البته این اپلیکیشن فعلا به‌طور عمومی در مایکروسافت استور ظاهر نشده و این اتفاق احتمالا به‌زودی خواهد افتاد. 

عکس‌های فاش شده از PC Manager نشان می‌دهند که این برنامه ظاهری شبیه به CCleaner دارد و امکان پاک کردن فایل‌های غیرضروری را به کاربران خواهد داد. به این ترتیب، کاربران دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن‌های شخص ثالث نخواهند داشت. 

برنامه PC Manager همچنین دارای ابزارهای دیگری مثل Health check, Storage management, Threat scanning و Management of startup apps است. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم نسخه اصلی نهایی ان چه زمانی عرضه خواهد شد.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید