گوشی های سامسونگ W23 و W23 فلیپ با طراحی خاص معرفی شدند - تکفارس 
گوشی های سامسونگ W23 و W23 فلیپ با طراحی خاص معرفی شدند - تکفارس 

گوشی های سامسونگ W23 و W23 فلیپ با طراحی خاص معرفی شدند

افشین نوری
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - 13:34
سامسونگ

سامسونگ گوشی‌های جدید W23 5G و W23 فلیپ را معرفی کرد. این گوشی‌ها در واقع نسخه لوکس مدل‌های گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ هستند که برای بازار چین عرضه شده‌اند. 

تفاوت اصلی مدل‌هایW23 با نسل چهارم مدل‌های گلکسی زد در این است که طراحی خاصی دارند و لولا و لبه‌های آن‌ها به رنگ طلایی است و در ضمن، لولای این گوشی‌ها نازکتر و منعطف‌تر شده است. هر دو‌ گوشی W23 5G و W23 فلیپ دارای لوگوی ‘Heart to the world’ در مرکز خود هستند که جلوه خاصی به آن‌ها بخشیده است. 

سامسونگ

به غیر از طراحی، بقیه مشخصات مدل‌های W23 5G و W23 فلیپ مشابه گوشی‌های گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ است و فقط مقدار رم آن‌ها افزایش یافته است. W23 دارای نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی و دوربین سه‌گانه ۵۰/۱۲/۱۲ مگاپیکسلی است و از یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. هر دوگوشی W23 و W23 دارای نمایشکر اصلی ۶.۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستند. 

گوشی های سامسونگ W23 و W23 فلیپ با طراحی خاص معرفی شدند - تکفارس 

این دو گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس هستند و به‌ترتیب دارای ۱۶ و۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گبگیگابایت حافظه داهلی هستند. همچنین ظرفیت باتری آن‌ها به ترتیب ۴۴۰۰ و ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعت است.

سامسونگ

قیمت گوشی W23 5G برای نسخه ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی ۲۲۰۷ دلار و قیمت W23 فلیپ برای مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی ۱۳۷۹ دلار است‌. پیش‌سفارش آن‌ها از امروز آغاز شده و فروش آن‌ها از ۲۸ اکتبر شروع خواهد شد.

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید