نسخه Go اندروید ۱۳ عرضه شد - تکفارس 
نسخه Go اندروید ۱۳ عرضه شد - تکفارس 

نسخه Go اندروید ۱۳ عرضه شد

افشین نوری
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - 09:36
نسخه Go اندروید ۱۳

گوگل امروز نسخه Go اندروید ۱۳ را برای گوشی‌های رده‌پایین عرضه کرد. این شرکت اخیرا نسخه نهایی اندروید ۱۳ را عرضه کرد و حالا  کاربران می‌توانند به نسخه‌ Go این سیستم‌عامل دسترسی داشته باشند. 

همانطور که می‌دانید گوگل از پنج سال پیش شروع به عرضه نسخه‌ Go اندروید کرده است و این نسخه در حال حاضر بیش از ۲۶۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد‌ و گوشی‌هایی که پردازنده ضعیف و حافظه رم پایینی دارند می‌توانند از آ به‌عنوان جایگزین نسخه اصلی اندروید استفاده کنند. ‌

مطالب مرتبط:

گوگل گفته است که تمرکز نسخه Go اندروید ۱۳، روی اعتمادپذیری، کارآمد بودن و شخصی‌سازی خواهد بود و از طرفی، آپدیت‌های منظم برای آن عرضه خواهد شد تا کاربران بتوانند به‌طور پیوسته قابلیت‌های مهم را دریافت کنند. 

نکته مهم دیگر درباره نسخه Go اندروید ۱۳ این است که این نسخه از زبان طراحی Material You استفاده می‌کند. این زبان طراحی تاکنون فقط منحصر به نسخه‌های اصلی اندروید بود اما حالا برای نسخه‌ پایین‌تر آن نیز ارایه شده است‌.

شما با استفاده از قابلیت خواهید توانست تم گوشی خود را بر مبنای والپیپر آن همگام‌سازی کنید و برای این منظور چهار تم رنگی در اختیار شما خواهد بود تا به محض تغییر والپیپر خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید