برگه مشخصات کامل گلکسی S23 فاش شد - تکفارس 
برگه مشخصات کامل گلکسی S23 فاش شد - تکفارس 

برگه مشخصات کامل گلکسی S23 فاش شد

افشین نوری
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - 14:36
سامسونگ گلکسی S23

در حالیکه چند ماه تا معرفی سری گلکسی S23 باقی مانده است امروز برگه مشخصات مدل استاپدارد این سری فاش شده است. 

طبق این برگه، گلکسی S23 از نظر مشخصات تفاوت چندانی با مدل سال قبل نخواهد داشت و با همان ترکیب حافظه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معرفی خواهد شد و همچنین از همان فناوری شارژ سریع سیمی ۲۵ وات و بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی خواهد کرد‌. با این حال، این گوشی باتری بزرگتری (۳,۹۰۰mAh)‌ نسبت به گلکسی S22 خواهد داشت اما در مقایسه با باتری گلکسی S21 و S20 (ظرفیت ۴,۰۰۰mAh) ضعیف‌تر خواهد بود.

گلکسی S23

گلکسی S23 در بخش دوربین از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و دوربین سلفی آن ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این‌ها همان دوربین‌های گلکسی S22 هستند، اما سامسونگ ممکن است از سنسورها و لنزهای جدیدی در آن‌ها استفاده کند. 

در بخش نمایشگر نیز گلکسی S23 از یک پنل ۶.۱ اینچی Dynamic AMOLED 2X با همان رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰ پیکسل و بدون فناوری LTPO بهره خواهد برد. البته شاید حاشیه‌های این گوشی کمی نازکتر و لبه‌های آن گردتر شوند‌. در هر حال، به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد امسال بدون ایجاد تغییرات زیاد در بخش دوربین فقط به تغییر طراحی گلکسی S23 اکتفا کند. البته این گوشی از یک تراشه قدرتمندتر به نام‌ اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده خواهد کرد که می‌تواند تبدیل به نقطه قوت آن شود.

نظر شما درباره مشخصات گلکسی S23 چیست؟

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید