آیفون ۱۴ پرو مکس گوشی های پیکسل ۷ پرو و گلکسی S22 اولترا را در تست باتری شکست داد - تکفارس 
آیفون ۱۴ پرو مکس گوشی های پیکسل ۷ پرو و گلکسی S22 اولترا را در تست باتری شکست داد - تکفارس 

آیفون ۱۴ پرو مکس گوشی های پیکسل ۷ پرو و گلکسی S22 اولترا را در تست باتری شکست داد

افشین نوری
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - 10:10
آیفون ۱۴ پرو مکس

گوگل و ‌اپل اخیرا از جدیدترین گوشی‌های خود به نام سری پیکسل ۷ و سری آیفون ۱۴ رونمایی کرده‌اند و حالا عملکرد باتری این گوشی‌ها در کنار گلکسی S22 اولترا مقایسه شده است. 

طبق تست‌هایی که روی گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو، سری پیکسل ۷ و گلکسی S22 اولترا انجام شده است مشخص شده است که سری پیکسل ۷ گوگل علیرغم تبلیغات این شرکت شارژدهی خوبی ندارند. این تست‌ها شامل شبیه‌سازی مرورگری وب و انجام کارهای دیگر می‌شود که گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس توانسته‌اند رتبه اول و دوم را به خود اختصاص بدهند. 

در تست وبگردی، گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس به مدت ۱۹ ساعت و ۵ دقیقه دوام اورد در حالیکه پیکسل ۷ پرو به مدت ۱۴ ساعت و ۱۹ دقیقه و گلکسی S22 اولترا به مدت ۱۳ ساعت و ۱۷ دقیقه دوام آوردند‌.

در مرحله بعدی، تست تماشای ویدیوی یوتیوب روی این گوشی‌ها انجام شد و آیفون ۱۴ پرو مکس به مدت ۱۱ ساعت دوام آورد اما پیکسل ۷ پرو به مدت ۹ ساعت و ۳۹ دقیقه و‌ گلکسی S22 اولترا به مدت ۷ ساعت و ۲۷ دقبقه دوام آوردند‌. لازم به ذکر است که مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو‌مکس باتری کوچکتری نسبت به پیکسل ۷ پرو و گلکسی S22 اولترا دارند. ظرفیت باتری این گوشی‌ها به صورت زیر است:

  • آیفون ۱۴ پرو مکس: ۴,۳۲۳mAh
  • آیفون ۱۴ پرو: ۳,۲۰۰mAh
  • گلکسی S22 اولترا: ۵,۰۰۰mAh
  • پیکسل ۷ پرو: ۵,۰۰۰mAh
  • پیکسل ۷: ۴,۳۵۵mAh

این نتایج نشان می‌دهد که گوشی‌های سری آیفون ۱۴ پرو از نظر شارژدهی چقدر قو‌ی‌تر هستند و از طرفی رده‌بالاترین گوشی سامسونگ یعنی گلکسی S22 اولترا چقدر در این بخش عملکرد ضعیفی دارد. 

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید