شایعه: گوگل در حال توسعه گوشی دیگری به نام پیکسل ۷ مینی است - تکفارس 
شایعه: گوگل در حال توسعه گوشی دیگری به نام پیکسل ۷ مینی است - تکفارس 

شایعه: گوگل در حال توسعه گوشی دیگری به نام پیکسل ۷ مینی است

افشین نوری
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - 07:53
گوگل پیکسل 7

گوگل به‌تازگی سری پیکسل ۷ را در دو مدل معرفی کرد اما حالا به نظر می‌رسد که این شرکت در حال توسعه مدل دیگری به نام پیکسل ۷ مینی است که اطلاعات آن امروز فاش شده است.

یک افشاگر به نام Kuba Wojciechowski فاش کرده است که به اطلاعاتی درباره دو دستگاه گوگل با نام رمزی Felix و Lynx دست یافته است که اولی مربوط به پیکسل فولد و دومی مربوط به یک مدل سوم پیکسل ۷ می‌شود. این مدل ممکن است پیکسل ۷ اولترا باشد یا اینکه یک مدل پایین‌رده به نام پیکسل ۷ مینی.

مطالب مرتبط:

تاکنون شایعات زیادی درباره پیکسل ۷ اولترا وجود داشته است اما از آنجاییکه مدل Lynx دارای ابعاد کوچکی است احتمال دوم بسیار قوی‌تر به نظر می‌رسد. از طرفی، طبق اطلاعات امروز، مدل Lynx دارای دو دوربین با سنسور IMX712 سونی خواهد بود که یکی از آن‌ها احتمالا دوربین فوق عریض و دیگری دوربین سلفی خواهد بود. 

مدل Lynx همچنین به جای چیپ BCM4389 WiFi/BT که در سری پیکسل ۶ استفاده شده بود از چیپ WCN6740 کوالکام بهره خو‌اهد برد. این گوشی همچنین مجهز به یک نمایشگر پایین‌رده از سری S6E3FC3 خواد بود که قبلا در مدل‌های غیرپرو پیکسل استفاده شده بود. بنابراین همه این مشخصات نشان می‌دهند که مدل Lynx یک گوشی پایین‌رده به احتمال زیاد همان پیکسل ۷ مینی خواهد بود. 

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که گوگل چه فکرهایی در سر دارد و آیا پیکسل ۷ مینی رنگ واقعیت خواهد دید یا نه.

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید