تصاویر کیس های سری گلکسی S23 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
تصاویر کیس های سری گلکسی S23 سامسونگ فاش شد - تکفارس 

تصاویر کیس های سری گلکسی S23 سامسونگ فاش شد

افشین نوری
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - 21:37
گلکسی S23

در حالیکه هنوز چند ماه تا معرفی سری گلکسی S23 باقی مانده است تصاویر کیس‌های مدل‌های مختلف این سری فاش شده است که دید بسیار خوبی از طراحی آن‌ها در اختیار ما قرار می‌دهد‌.

طبق شایعات، سری گلکسی S23 سامسونگ ارتقای چندانی نسبت به سری گلکسی S22 نخواهد داشت و در بخش طراحی نیز ظاهرا تفاوت چندانی با مدل‌های سال قبل نخواهند داشت. 

تصاویر امروز، مربوط به کیس‌ گوشی‌های گلکسی S23 ،S23 پلاس و S23 اولترا است که توسط شرکت‌های شخص‌ثالث مثل Spigen یا Ringke ساخته شده‌اند و کیس‌های رسمی سامسونگ نیستند‌‌‌. 

گلکسی S23

البته این تصاویر را یک افشاگر مطرح به نام آیس یونیورس منتشر کرده است که تاحدودی می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. با این حال، هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست و معلوم ‌نیست که طراحی نهایی سری گلکسی S23 چگونه خواهد بود.  

تصاویر کیس های سری گلکسی S23 سامسونگ فاش شد - تکفارس 

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌شود، گلکسی S23 ،S23 پلاس هرچند ابعاد متفاوتی دارند اما تقریبا شبیه به هم هستند و برعکس مدل‌های سال قبل دارای گوشه‌های گردتری هستند. با این حال، گلکسی S23 اولترا شباهت زیادی به گلکسی S22 اولترا خواهد داشت و سیستم دوربین‌های پشت آن بدون هیچ ماژولی خواهد بود‌.

انتظار می‌رود که سری گلکسی S23 در اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی شود و گفته می‌شود همه مدل‌های آن مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهند بود و مدل اولترا از یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید