اپل به‌زودی نسخه جدید آی مسیج را با فناوری واقعیت افزوده عرضه می کند - تکفارس 
اپل به‌زودی نسخه جدید آی مسیج را با فناوری واقعیت افزوده عرضه می کند - تکفارس 

اپل به‌زودی نسخه جدید آی مسیج را با فناوری واقعیت افزوده عرضه می کند

افشین نوری
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - 12:22
آی مسیج

اپل اخیرا سیستم عامل iOS 16 را با قابلیت‌های فراوان عرضه کرد که یکی از مهمترین آن‌ها امکان شخصی‌سازی لاک‌اسکرین بود. 

حالا یک افشاگر مطرح به نام Majin Bu فاش کرده است که اپل قصد دارد سال آینده نسخه جدید آی مسیج را با طراحی جدید و قابلیت‌های مختلف مثل واقعیت افزوده عرضه کند.

به گفته این افشاگر، نسخه حدید آی مسیج دارای قابلیت‌های جدیدی مثل ویدیو کلیپ، چت روم و هوم ویوو خواهد بود و در کنار آن‌ها یک قابلیت‌ واقعیت افزوده نیز ارایه خواهد کرد که امکان چت کردن کردن در دنیای واقعیت افزوده را برای کاربران فراهم خواهد کرد. 

مطالب مرتبط:

در حال حاضر، اپلیکیشن آی مسیج در سیستم‌عامل iOS 16 دارای قابلیت‌های جدیدی مثل ویرایش و پاک کردن پیام است و همچنین امکان unread کردن گفتگوها در آن وجود دارد. حالا اگر اپل بخواهد یک قابلیت واقعیت افزوده برای آن ارائه کند، به احتمال زیاد امکان وصل کردن به هدست واقعیت افزوده آینده این شرکت وجود خواهد داشت. طبق شایعات، سیستم‌عامل اختصاصی این هدست  realityOS نام خواهد داشت و نسخه واقعیت افزوده اپلیکیشن‌های فعلی اپل را در خود خواهد داشت. 

اپل احتمالا هدست واقعیت افزوده خود را اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که کاربران آی مسیج چگونه خواهند توانتست با این هدست ارتباط برقرار کنند و در دنیای واقعیت افزوده باهم چت بکنند.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید