تصویر واقعی شیائومی ۱۳ فاش شد - تکفارس 
تصویر واقعی شیائومی ۱۳ فاش شد - تکفارس 

تصویر واقعی شیائومی ۱۳ فاش شد

افشین نوری
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - 08:18
شیائومی ۱۳

شیائومی خود را برای معرفی سری شیائومی ۱۳ آماده می‌کند و تاکنون شایعات زیادی درباره این سری وجود داشته است. حالا تصویر واقعی مدل استاندارد این سری فاش شده است.

این تصویر را وب‌سایت Cool APK منتشر کرده است و مربوط به پنل پشت شیائومی ۱۳ می‌شود. با این‌حال هنوز معلوم نیست که این تصویر متعلق به مدل خرده‌فروشی شیائومی ۱۳ است یا نمونه اولیه آن.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، طراحی شیائومی ۱۳ از طراحی شیائومی می ۱۱ اولترا الهام گرفته شده است و سه دوربین و یک فلاش در پشت آن وجود دارد. این تغییرات بزرگ در طراحی شیائومی ۱۳ نسبت به شیائومی ۱۲، ما را به این وامی‌دارد که کمی با تردید به تصویر امروز نگاه کنیم.

شیائومی ۱۳

البته شیائومی قبل از معرفی شیائومی ۱۳ ممکن است اقدام به معرفی سری ردمی K60 کند و شاید این تصویر متعلق به یکی از مدل‌های این سری باشد. در تصویر مشاهده می‌شود که کلمه LASER نیز روی آن حک شده است که نشان می‌دهد این گوشی مجهز به فوکوس خودکار لیزری خواهد بود.

مطالب مرتبط:

طبق شایعات قبلی، شیائومی ۱۳ از یک نمایشگر ۶.۳۸ اینچی فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد که کمی بزرگتر از شیائونی ۱۲ خواهد بود. مدل پرو این گوشی نیز ظاهرا مجهز به یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی QHD+  با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. گفته می‌شود تراشه این گوشی‌ اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود و باتری آن‌ با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با سرعت ۱۲۰ وات شارژ خواهد شد.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم شیائوی سری بعدی خود را به چه طراحی و مشخصاتی معرفی می‌کند. نظر شما درباره تصویر فوق چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید