Piper Sandler: حدود ۸۷ درصد نوجوانان آمریکایی آیفون دارند - تکفارس 
Piper Sandler: حدود ۸۷ درصد نوجوانان آمریکایی آیفون دارند - تکفارس 

Piper Sandler: حدود ۸۷ درصد نوجوانان آمریکایی آیفون دارند

افشین نوری
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - 08:38
آیفون

به نظر می‌رسد مردم آمریکا علاقه خاصی به استفاده از محصولات اپل دارند و تقریبا اکثر مردم این کشور از گوشی‌های آیفون و ساعت‌های اپل واچ استفاده می‌کنند. 

طبق یک گزارش جدید که توسط موسسه Piper Sandler انجام شده است حدود یک سوم نوجوانان آمریکا صاحب یک اپل واچ هستند. در این گزارش آمده است که ۳۱ درصد نوجوانان آمریکایی درحال حاضر ساعت هوشمند اپل واچ دارند و ۱۶ درصد نیز قصد خرید آن را دارند‌.

براساس گزارش Piper Sandler، حدود ۸۷ درصد نوجوانان آمریکایی دارای گوشی آیفون هستند و ۸۸ درصد نیز می‌خواهند به‌زودی یک گوشی آیفون بخرند‌. 

اپل برای جذب مشتریان نوجوان سعی کرده است با معرفی مدل‌های ارزان قیمت آیفون SE و اپل واچ SE آن‌ها را ترغیب به خرید این محصولات بکند. این شرکت اخیرا اپل واچ SE2 را با همان پردازنده اپل واچ سری ۸ و قابلیت‌هایی مثل تشخیص تصادف به قیمت ۲۵۰ دلار معرفی کرد. 

از طرفی، اپل قرار است است که تا چند ماه دیگر گوشی آیفون SE4 را با قیمت پایین و مشخصات میان‌رده معرفی کند و انتظار می‌رود که این گوشی به فروش خوبی در بین نوجوانان دست یابد‌. در هر حال به نظر می‌رسد که مشتریان محصولات اپل یک‌جور حس وفاداری نسبت به این شرکت دارند و خیلی به‌ندرت اتفاق می‌افتد که آن‌ها به سراغ محصولات شرکت دیگری بروند.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا در سال‌های آینده برند دیگری مثل اپل ظهور می‌کند که بتواند نظر مشتریان را به خودش جلب کند. نظر شما در این‌باره چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید