مشخصات و زمان معرفی سری گلکسی S23 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
مشخصات و زمان معرفی سری گلکسی S23 سامسونگ فاش شد - تکفارس 

مشخصات و زمان معرفی سری گلکسی S23 سامسونگ فاش شد

افشین نوری
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - 09:03
گلکسی S23 اولترا

اپل و گوگل به‌تازگی از جدیدترین گوشی‌های خود رونمایی کردند و حالا سامسونگ نیز خود را برای معرفی سری گلکسی S23 آماده می‌کند‌. امروز اطلاعات تازه‌ای درباره مشخصات و زمان معرفی این سری منتشر شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم. 

مشخصات

این سری شامل سه مدل گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا خواهد بود. این گوشی ها ظاهرا فقط در چهار رنگ مشکی، بژ، سبز و صورتی عرضه خواهند شد که رنگ‌بندی محدوتری نسبت به سال گذشته خواهد بود‌ با این حال، سامسونگ ممکن است چند ماه بعد از معرفی آن‌ها اقدام به عرضه رنگ‌های دیگری نیز بکند.

گلکسی S23 اولترا به‌عنوان بالاترین مدل این سری احتمالا از یک نمایشگر ۶.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن QHD+  و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد و در پنل پشت آن از یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر و یک دوربین تله‌فوتو دیگر با زوم ۱۰ برابر استفاده خواهد شد. ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که با سرعت ۲۵ وات شارژ خواهد شد. 

در مقابل، گوشی‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس به‌ترتیب دارای نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۶ اینچی با رزولوشن Full HD+ و نرخ ۱۲۰ هرتز خواهند بود و در پشت آن‌ها یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. باتری این دو گوشی نیز احتمالا ظرفیتی برابر ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد داشت که با سرعت ۲۵ وات شارژ خواهد شد. همچنین تراشه هر سه مدل فوق به احتمال زیاد اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود. 

زمان معرفی

سامسونگ احتمالا در ماه ژانویه یا فوریه ۲۰۲۳ با برگزاری یک رویداد آنپک اقدام به معرفی سری گلکسی S23 خواهد کرد، اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست. یک تحلیلگر مطرح به نام راس یانگ ادعا کرده است که این سری در اواخر ماه ژانویه رونمایی خواهد شد. البته قبل از آن ما شاهد رونمایی از پرچمداران جدید شیائومی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهیم بود.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.