ایلان ماسک از دادگاه خواست رسیدگی به شکایت توییتر را به تعویق بیندازد - تکفارس 
ایلان ماسک از دادگاه خواست رسیدگی به شکایت توییتر را به تعویق بیندازد - تکفارس 

ایلان ماسک از دادگاه خواست رسیدگی به شکایت توییتر را به تعویق بیندازد

افشین نوری
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - 21:06
ایلان ماسک

ایلان ماسک و‌‌ توییتر ظاهرا به توافق رسیده اند و ماسک سرانجام این شرکت را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خواهد خرید. این معامله باید تا تاریخ ۲۸ اکتبر به سرانجام برسد در غیر این صورت دادگاه رسیدگی به شکایت توییتر در ماه نوامبر برگزار خواهد شد. 

ماسک اخیرا گفته بود که به خاطر مشخص نبودن تعداد اکانت‌های فیک توییتر حاضر به خرید این شرکت نیست، اما حالا به نظر می‌رسد او نظر خود را تغییر داده است و تصمیم به خرید این شرکت گرفته است. ماسک‌ ظاهرا متوجه شده است که دادگاه به نفع توییتر رای خواهد داد. 

با این حال، تامین مبلغ ۴۴ میلیارد دلار به این راحتی‌ها نیست و به همین خاطر ماسک ‌از دادگاه خواسته است که همه مراحل رسیدگی آن را متوقف کند تا بتواند پول خرید توییتر را تامین کند.

به نظر می‌رسد ماسک تا روز ۱۷ اکتبر که روز برگزاری دادگاه است نخواهد توانست پول موردنظر را جور کند و شاید او مجبور شود همه سهام تسلا را بفروشد. لذا اگر قرارداد تا تاریخ ۲۸ اکتبر نهایی نشود دادگاه ماه آینده برگزار خواهد شد. 

مدیران توییتر هنوز به‌طور صد درصد مطمئن نیستند که ماسک روی تصمیم خود برای خرید این شرکت باقی خواهد ماند یا نه. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که این دعوای حقوقی درنهایت به کجا ختم می‌شود.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید