خبر بد: تبلیغات در اینستاگرام بیشتر می شود - تکفارس 
خبر بد: تبلیغات در اینستاگرام بیشتر می شود - تکفارس 

خبر بد: تبلیغات در اینستاگرام بیشتر می شود

افشین نوری
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - 08:54
instagram

ما به‌زودی شاهد تبلیغات زیادی در بخش فید اینستاگرام خواهیم بود. متا گفته است که تبلیغ‌کنندگان خواهند توانست تبلیغات خود را در صفحه Explore یا مستقیما در فیدهای پروفایل خود بگذارند.

به نظر می‌رسد این تغییرات باعث کاهش محبوبیت اینستاگرام در بین کاربران خواهد شد و اخیرا نیز ما شاهد افزایش تعداد پست‌های پیشنهادی در فیدها بوده‌ایم که بسیار آزاردهنده هستند‌. ‌

مطالب مرتبط:

اینستاگرام بخشی از تبلیغات مذکور را به بخش فید Explore اضافه خواهد کرد. کاربران قبلا فقط هنگام بازدید بخش Explore و ضربه زدن روی یک پست و اسکرول کردن به سمت پایین می‌توانستند تبلیغات را در بین پست‌ها مشاهده کنند. اما حالا این تبلیغات مستقیما در صفحه Explore و بدون ضربه زدن روی یک پست دیده خواهند شد. 

بخش دیگری از تبلیغات نیز مستقیما به فید پروفایل اضافه خواهند شد. قبلا صفحات پروفایل هیچ تبلیغاتی نداشتند، اما حالا هنگام بازدید پروفایل یک کاربر و ضربه زدن روی یک پست و اسکرول کردن به سمت پایین شاهد تبلیغات مختلف در بین پست‌ها خواهیم بود. 

به‌گفته اینستاگرام، اضافه شدن این تبلیغات باعث افزایش درآمد خالقان محتوا خواهد شد. البته این قابلیت فعلا در مرحله آزمایشی است و فقط عده محدودی از کاربران به آن دسترسی دارند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم اینستاگرام چه زمانی قابلیت مذکور را برای همه کاربران عرضه می‌کند. نظر شما درباره افزایش تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

منبع: ۹to5mac

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید