بنچمارک کارت گرافیک انویدیا RTX 4080 منتشر شد - تکفارس 
بنچمارک کارت گرافیک انویدیا RTX 4080 منتشر شد - تکفارس 

بنچمارک کارت گرافیک انویدیا RTX 4080 منتشر شد

مهدی حلوائی
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - 11:53
کارت گرافیک RTX 4080

اولین بنچمارک نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی کارت انویدیا RTX 4080 امروز منتشر شد که عملکرد ۲۰ درصد بهتر این کارت گرافیک در آزمایش‌های ۳D Mark را نشان می‌دهد.

بنچمارک انویدیا RTX 4080

بر اساس گزارش وب‌سایت Chiphell، نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی کارت گرافیک RTX 4080 امروز در بنچمارک ۳D Mark و چندین عنوان دیگر مورد آزمایش قرار گرفته است. با توجه به آمار منتشرشده، RTX 4080 دارای توان گرافیکی ۵۳.۶ ترافلاپس بوده و از این نظر ۸ درصد از آمار رسمی و ۳۲ درصد از RTX 3090 Ti قدرتمندتر است. سیستمی که این کارت روی آن نصب شده بود از تراشه‌ی رایزن ۷ ۵۸۰۰X3D بهره می‌برد.

انویدیا RTX 4080 در آزمایش‌های Time Spy Extreme ،Fire Strike Ultra و Port Royal بنچمارک ۳D Mark به‌ترتیب نمرات ۱۷،۴۶۵، ۱۳،۹۷۷ و ۱۷،۶۰۷ را به‌دست آورد. برای مقایسه، پرچمدار نسل قبلی انویدیا در بخش‌های مشابه موفق به دریافت نمرات ۱۳،۵۵۴، ۱۱،۶۴۳ و ۱۵،۱۲۴ شده بود.

از این رو نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی انویدیا RTX 4080 در آزمایش‌های یادشده به‌ترتیب ۲۹، ۲۰ و ۱۶ درصد سریع‌تر از RTX 3090 Ti می‌باشد. همچنین تصاویر بالا، عملکرد این کارت در اجرای بازی‌های Shadow of the Tomb Raider و Red Dead Redemption 2 را نشان می‌دهند.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.